Effe polsen: een MF kampeerweekend?

zou je mee gaan?

  • echt niet!

    Stemmen: 4 4,9%
  • misschien

    Stemmen: 38 46,9%
  • Ja!

    Stemmen: 22 27,2%
  • rot op joh

    Stemmen: 3 3,7%
  • ja maar dan hotel

    Stemmen: 14 17,3%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Status
Niet open voor verdere reacties.
Count me in
Heb zelf al heel het seizoen een caravan in Vianden staan, 2 weken geleden met nog 4 MF-ers naartoe geweest, helaas viel het weer wat tegen maar we hebben het wel beregezellig gehad (zie topic wie rijd er in oosterhout/breda e.o.). Camping in Wilwerwiltz ken ik ook, inderdaad heel basic but so what !!! Ik ga om de week naar Luxemburg dus kan alle weekenden :) :) :)

Ik zou er wel drie dagen van maken (vrijdag erbij), weet nog zat mooie routes die we kunnen rijden op zaterdag en dan zondag op het gemakkie terug.

Wie neemt het voortouw om alles te coordineren ??
 
Laatst bewerkt:
Of motorcamping Little Creek in Utscheid (Ned. eigenaar). Perfecte gelegenheid met BBQ mogelijkheden. www.motorcamping-littlecreek.de
Zeker gezellig daaro, en een mooie omgeving.

Voor een weekendje Eifel ben ik altijd te porren. Wil ik nog wel routes uitzetten ook :)

Vanaf "In den Hof" in Heerlen heb ik al eens een heel mooie route (zowel voor de scheurders als de relaxtere rijders) uitgezet O-)
 
Laatst bewerkt:
lijkt me heel leuk, we zullen zeker meedoen met een dergelijk weekend (als het in onze agenda past, verder gaan we dit ook lekker met zijn tweeen doen)

maaar...... in aansluiting op de edit die ik net zag..... alleen als er geen hotel mietjes meegaan. je gaat als groep of je gaat alleen. ik ga voor tent!
 
lijkt me heel leuk, we zullen zeker meedoen met een dergelijk weekend (als het in onze agenda past, verder gaan we dit ook lekker met zijn tweeen doen)

maaar...... in aansluiting op de edit die ik net zag..... alleen als er geen hotel mietjes meegaan. je gaat als groep of je gaat alleen. ik ga voor tent!

Maakt voor het rijden toch niet uit joh. De camping die ik voor ogen heb heeft als buren een hotel dus ook de eventuele hotellers kunnen dan gewoon bij het kampvuur aansluiten hoor.
 
Een commissie nodig :? Dat regel jij toch ff :? ;) Camping prikken, aantal deelnemers doorgeven en een route maken..klaar! *D Kijk maar: M-F MegaTour 2006 - the shortcut 8-) ..en dat was voor 4 dagen. 8-)
Een goeie slaapgelegeheid voor zoiets is trouwens 'Zur Altem Schmiede' in Daun. Daar kun je kamperen EN binnen slapen. Ze hebben een paar kamers en 2 grote slaapzalen met stapelbedden. www.bikertreff.de
Maar alleen stapelbedden.. -O-
Of motorcamping Little Creek in Utscheid (Ned. eigenaar). Perfecte gelegenheid met BBQ mogelijkheden. www.motorcamping-littlecreek.de
Utschei, utscheid..wie heeft 't daar nou altijd over.. :?
Boele's Place in Lierneux (Belg. Ardennen) zou ook een goeie optie zijn maar daar kunnen er niet meer dan zo'n 40 terecht......
Zie die eerst maar eens bij elkaar te krijgen.. :z
Hoeveel wijven komen d'r
Als je je zo uitlaat :? Géén! B|
jaaaa absoluut! hartstikke leuk man! stukje rijden, tentje, kampvuurtje, biertje.. klaaaar! ik ga mee! voor mij geen hotel hoor, doe maar lekker zo simpel mogelijk :)
Je lijkt wel een vent..'t is dat ik beter weet! :P :+
oh, 24ste is ook de 2e Megameet -O-
LB..die lui heb je al een keer gezien. ;)
 
Wrom :? Dat kan toch makkelijk achterop de motor :)


eigenlijk heb je gelijk. versimpeld de boel ook nog 's. Dus drank kopen "we" dar individueel wel, zelf meebrangen: opvouw bbq'tje + iets wat erop kan/mag/wil

eens?
 
Wrom :? Dat kan toch makkelijk achterop de motor :)

Inderdaad, heb alles afgelopen vakantie zo meegenomen:

opreis.jpg


Als je wilt kan je voor 3 weken rotzooi meenemen :)
 
Nou bergachtig is net te veel gezegt maar forse heuvels zijn er wel ja. Maar ach we doen toch zeker rustig aan? Als jij er eerst stapvoets doorwil bijvoorbeeld.... 't moet ook jou feestje zijn toch?


Oké, heel mooi.

Maar wat betreft alle spullen op de motor meenemen, die tent van mij, da gaat echt nie lukken bij mij. (Zijn er geen mooi vrouwen die meegaan??) :9 _O-

ahum, nu weer ff zereneus, voor de rest gaat het wel lukken, kan tassen van men pa meenemen, dus alleen die tent.....
 
En wanneer moeten we officieel aangeven dát we meegaan.

Ik heb namelijk niet echt veel zin om als een verzopen kat in luxemburg aan te komen en/of op de terugreis kunnen zwemmen in m'n motorpak.

Dus ik wil eigenlijk wel eerst een duidelijk weerbeeld hebben.
 
Je lijkt wel een vent..'t is dat ik beter weet! :P :+

heheh pfieuw O-)
ben wel een scoutingmeisje :X telt dat ook? ;)


oooh kan trouwens niet mee dat weekend, housewarming van vriendinnetje, werk, MM.. -O- net iets te vol gepland al.. heel jammer! volgende keer ben k er absoluut bij!!
 
Laatst bewerkt:
[@nne-modus]
Hoe ga je dat ding meenemen op die TDM? Of heb je al een trekhaak laten monteren? })

:+

Lijkt mij ook wel heel leuk! :Y Ik ga agenda navlooien, en centjes zoeken!
[/@nne-modus]



zadeltassen, tanktas, pakketjes achterop..... dat ding is wel mee te slepen (en als zeiler kan ik natuurlijk wel een knoop in een touwtje leggen dus de boel komt vast te liggen ook)

(en nee...... het wordt niet die evenementenhal van dik katoen die ik mee ga slepen, 42 kg tent achter op een motor is iets te veel van het goede)
 
oooh kan trouwens niet mee dat weekend, housewarming van vriendinnetje, werk, MM.. -O- net iets te vol gepland al.. heel jammer! volgende keer ben k er absoluut bij!!

Huis van je vriendin kun je toch na 24 september ook wel warm maken?? _O-
(Niet dat Luxemburg opeens vertrekt, maar toch)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan