Effe pronken..

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Ja, muis reist tegenwoordig in het leer...
Was toch in de buurt van termaat, dus maar effe binnengewandeld... :)

Pak zonder mij:
misc.php


Pak met mij (laat je niet te veel afleiden door mijn knappe, maar ongeschoren gezichtje):
misc.php


Ook nog vanmiddag even gespeeld met de fiets... Wheelie-pogingen enzo... Het is te doen om een 600-je los te krijgen zonder koppeling... Maar goed gaat dat pas rond de 9500 toertjes... Valt me allemaal reuze mee... Ook al (op een hobbeltje welliswaar) het ding met 7000 toeren soepel omhoog gekregen, toch zeker een paar meter afgelegd op het achterwiel... :} Klinkt als weinig, maar is voor mij toch al heel wat :)
Ook met koppeling geprobeerd: Ging wel makkelijker en bij een lager toerental, maar met minder gevoel...

Nog een verhaaltje:
Vanochtend met meer dan 240 over de A73 geragd... Was fun... Kom daar vanmiddag langs, staat er zo\'n lieve driepoot-flitser, net op het punt waar ik in de ochtend zo\'n beetje het hardst ging... Nu kouwe motor, dus braaf 110-120 :} Veel mazzel dat ze er pas in de middag stonden (tussen afrit Lindenholt en de oprit Lindenholt, richting Beuningen...) Hoorde later dat er iemand was opgepakt bij het onklaar maken van de driepoot... })
 
Laatst bewerkt:
Ben je nog niet zeker van je aankoop?
Gezien alle labels die er nog aanhangen?
Was laatst ook toevallig in Nijmegen (heb daar gestudeerd) en binnengewandeld bij Termaat. Met name veel kleding weinig motoren.
Ben zelf ook nog op zoek naar een leren motorpak, denk dat ik een keertje naar Topskin rij
 
Ben je nog niet zeker van je aankoop?
Gezien alle labels die er nog aanhangen?
Was laatst ook toevallig in Nijmegen (heb daar gestudeerd) en binnengewandeld bij Termaat. Met name veel kleding weinig motoren.
Ben zelf ook nog op zoek naar een leren motorpak, denk dat ik een keertje naar Topskin rij
Was voor ingebruikname... Bovenste foto (zonder kaartjes) is van net...
Kleding = bij termaat ok, motorfietsen = minder... Beperkte keus...

Rev: Pak was ongeveer een maandje of vier in gebruik... En is nog steeds in gebruik, want bijvoorbeeld woon-werk is niet te doen voor mij met leer... Nou hebben we daar wel blik voor, maar toch...
 
Mooi pakkie muis.Nou ben ik de enigste zonder leerpak van het m-f ;( :+
Ik schaf denk in maart wel een pak aan. :)
Straf van Ruud... Enige, Daniel :P (zie http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1664 (dit) topic...)

Maar maart lijkt me een dure tijd voor nieuwe kleding... Als je kan, kun je beter eerder gaan kijken, terwijl de oude collectie in de uitverkoop gaat...

Edit: Dit is dus een reactie op onderstaande post....
 
Heb ook nog geen pak. Ook geen normale fiets, maar dat ff terzijde. Stap nu gewoon in spijkerbroek en motorjas op de motor. Zolang ik de knieën niet aan de grond krijg, uit mezelf dan niet wanneer ik eraf stuiter, lijkt me dat nog niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook geen leer. Gewoon kunststof meuk van MQP. Leek me toch ietsie veiliger en vooral veel warmer en droger als spijkerbroek.
 
Hier nog een zonder leer, ik ga pas volgend jaar een leren pak kopen (als ik mijn belasting terug krijg :) ), op dit ogenblik vind ik een 22\" monitor ff belangrijker, en in de winter zit mijn textiel pak in ieder geval lekker warm.
 
Soeptablet heeft ook nog geen BSE-velletje \ '( Maar heeft wel plannen in die richting (http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1472 (www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1472)). Helaas moeten er ook nog euro\'s gereserveerd worden voor andere zaken (zoals een reis naar Sri Lanka :9~ ) en dus weet ik niet of ik op korte termijn een koe kan laten slachten...
 
Hier nog een zonder leer, ik ga pas volgend jaar een leren pak kopen (als ik mijn belasting terug krijg :) ), op dit ogenblik vind ik een 22\" monitor ff belangrijker, en in de winter zit mijn textiel pak in ieder geval lekker warm.
22 inch???? Slechte ogen? nee toch?
Waarvoor gebruik je zo\'n ding in godsnaam? Heb nu hier 17 en da\'s al aardig, 19 is ook nog wel te doen, maar groter... Ken iemand met een monitor >20 inch (21 dacht ik, maar weet het niet zeker...) en da\'s gewoon storend als je op een redelijk normale afstand van de monitor zit...
Met gamen vind ik het zelfs storend werken... Zal wel aan mij liggen... :) Ben alleen wel erg benieuwd wat je met zo\'n groot ding wilt doen...
 
EEn vriend van mij heeft dus een 21\" en met een hele hoge resolutie heb je zeer goed beeld. En dan hoef ik minder te scrollen bij commandos2 ;)
 
Op Woensdag 31 oktober 2001 22:00 schreef Marc-oh het volgende:
EEn vriend van mij heeft dus een 21\" en met een hele hoge resolutie heb je zeer goed beeld. En dan hoef ik minder te scrollen bij commandos2 ;)

Aha, dan moet ik ook maar een 21\"er aanschaffen :P
 
ik pruts met autocad op een 15\'\' schermpje, en das niet leuk.
Gelukkig hebben ze op school wel leuke computers.
 
Ik had een oude 20\" Compraq, maar ben \"teruggegaan\" naar een 19\" IIyama 451 :)

21\" is leuk, maar voor mij niet echt handig (site (ver)bouwen, games en internet).
 
Terug
Bovenaan Onderaan