effe showen

jurg

Die hard MF'er
16 feb 2004
356
0
veenendaal
ook al is hij nog niet echt in mijn bezit, toch wil ik hem effe showen

fzr%20remon.jpg

fzr%20remon2.jpg

fzr%20remon3.jpg


tis een fzr uit '96 import uit amerika

hij is nu in bezit van een goede kennis, hij liep al een tijdje te kijken naar een 1000 maar kon zijn fzr maar moeilijk weg doen aan een vreemde(bijft je eerste leifde :) ) dus hij wacht nog 4 maandjes tot ik 18 ben en verkoopt hem dan aan mij. hij laat hem zelfs 25 kw maken tegen die tijd *D

waar goede vrienden al niet goed voor zijn
 
ook ja, maar bj staat appart vermeld + wat ik net zij: hij heeft hem nieuw gekocht

denktie })

maar in elk geval ga je er vast veel plezier aan beleven. hoe vaak heb je er al op gereden

hm nu ik erover nadenk, waarom een nieuwe geimporteerde motor kopen. de dealer importeerd ze wel voor jou.
 
is et geen '90 model :? zo ziet mijne er namelijk ook uit..
Op de kleurstelling na dan, dies wel uit '96 maybe :9

vooral die platte voorkant doet et em, dubbele koplamp ook nog.... Denk echt niet dat et '96 is
 
Geen nood Jurg, het FZR600 Genesis model is in de USA inderdaad veel langer gevoerd dan in Europa. Zou ook wel erg fraai zijn als een goede vriend je zou belazeren |( . Even een citaatje:

"The 89-93 FZR600 Genesis in Europe is identical to the 89-97 FZR600 Genesis in the United States. The 94-96 FZR600R in Europe is the 94-96 YZF600 in the United States, and the 97 YZF600 Thundercat is the identical machine in both".

Meer informatie over het (Amerikaanse) FZR gamma vindt je hier.
Is trouwens een stijlvolle beginnersmotor :}
 
Geen nood Jurg, het FZR600 Genesis model is in de USA inderdaad veel langer gevoerd dan in Europa. Zou ook wel erg fraai zijn als een goede vriend je zou belazeren |( . Even een citaatje:

"The 89-93 FZR600 Genesis in Europe is identical to the 89-97 FZR600 Genesis in the United States. The 94-96 FZR600R in Europe is the 94-96 YZF600 in the United States, and the 97 YZF600 Thundercat is the identical machine in both".

Meer informatie over het (Amerikaanse) FZR gamma vindt je hier.
Is trouwens een stijlvolle beginnersmotor :}

thnxs!

ik heb er nu 2x op gereden, klein stukie maar want moet eerst 18 worden natuurlijk O-)

is et geen '90 model :? zo ziet mijne er namelijk ook uit..
Op de kleurstelling na dan, dies wel uit '96 maybe :9

vooral die platte voorkant doet et em, dubbele koplamp ook nog.... Denk echt niet dat et '96 is
kapwerk is ook iets anders, hij is wat breeder als de nl versie. kwamen we zondag achter bij assen
 
Laatst bewerkt:
leuke bike! aparte kleuren, die zie je volgens mij niet vaak hier!

ook leuk als je dan van je 25kw af mag, dan heb je er nog wat aan, zo'n 600tje is open nog best snel.. (nix vergeleken met de 600's van nu, maar snel zat...)
 
leuke bike! aparte kleuren, die zie je volgens mij niet vaak hier!

ook leuk als je dan van je 25kw af mag, dan heb je er nog wat aan, zo'n 600tje is open nog best snel.. (nix vergeleken met de 600's van nu, maar snel zat...)

heb het gemerk ja zondag toen ik acherop zat :) alleen bij 180 krijg je toch wel last van je nek :X ik zal wel niets gewend zijn.

er ligt trouwens al een bochtenwerk van lazer onder, alleen jammer dat de demper niet helemaal open is
 
heb het gemerk ja zondag toen ik acherop zat :) alleen bij 180 krijg je toch wel last van je nek :X ik zal wel niets gewend zijn.


Windbescherming van deze fzr is niet zo goed, heb er zelf ook last van bij hogere snelheden. Ligt aan de motor, niet aan ons. Bij andere motoren had ik het niet.
Dit geeft wel al snel het gevoel dat je heel hard gaat :z zzzzzzz
 
Windbescherming van deze fzr is niet zo goed, heb er zelf ook last van bij hogere snelheden. Ligt aan de motor, niet aan ons. Bij andere motoren had ik het niet.
Dit geeft wel al snel het gevoel dat je heel hard gaat :z zzzzzzz

haha idd,

nou het viel nog mee toen ik achter de helm van de rijder was gekropen maar hij wou effe leuk doen en ging op de tank liggen :X
 
Windbescherming van deze fzr is niet zo goed, heb er zelf ook last van bij hogere snelheden. Ligt aan de motor, niet aan ons. Bij andere motoren had ik het niet.
Dit geeft wel al snel het gevoel dat je heel hard gaat :z zzzzzzz

ik waai half weg op zo'n ding, maar ik ben iets boven de 1.90... heb er wel bij meer motoren last van, moest ook goed vasthouden op een zxr400. viel me op dat honda's wel fijn zijn voor langere mensen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan