Effe voorstellen

Nou volgens mij hebben de dames het voor elkaar hoor. :(
De arme jongen is weggevlucht en durft niet meer terug te komen -O-
 
Nou volgens mij hebben de dames het voor elkaar hoor. :(
De arme jongen is weggevlucht en durft niet meer terug te komen -O-

Ik denk dat het wel mee valt, als het een mattie van DAF400 is, dan kan hij waarschijnlijk ook wel tegen een stootje. ;)


Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat de woordspeling niet door zijn eigen gedachte heeft gespeelt
 
Goh, heeft Kees de haai weggekwast? Als _O- hij daar maar geen spijt van krijgt.......

Nee is een nieuwe techniek. Motor delen en zijspan is helemaal een kunststof laag matzwart omheen getrokken. Ziet er wel mooi uit, maar van dichtbij kan je het wel zien.
 
bij het kip eten zat ik recht over een langharige met tatoe's tot op de polsen , er zat ook nog een andere lange haren met een muts omgekeerd op het hoofd , ik verdenk hen ervan Nederlanders te zijn , kan ook mis zijn hoor , ze zitten hier misschien op het forum....
 
Nou volgens mij hebben de dames het voor elkaar hoor. :(
De arme jongen is weggevlucht en durft niet meer terug te komen -O-

ik denk dat hij nog wel terug komt hoor ;)

Ik denk dat het wel mee valt, als het een mattie van DAF400 is, dan kan hij waarschijnlijk ook wel tegen een stootje. ;)


Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat de woordspeling niet door zijn eigen gedachte heeft gespeelt

ik kan eigenlijk ook helemaal niet zoveel hebben hoor :$ :P


bij het kip eten zat ik recht over een langharige met tatoe's tot op de polsen , er zat ook nog een andere lange haren met een muts omgekeerd op het hoofd , ik verdenk hen ervan Nederlanders te zijn , kan ook mis zijn hoor , ze zitten hier misschien op het forum....

wij waren het allerzins niet.
 
Laatst bewerkt:
Originele Velorex as?

:X :X



Ja
311811_1943479437865_1568860818_31525487_1166636363_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja dat bedoel ik uiteraard, en die van handewasser is niet veel anders wat dat betreft.

Als je kijkt hoe lomp/hard ik er af en toe mee rijd...
 
full

dit zit er nu onder mijn Velorex.
as is nu 30mm dik,
een naaf van een volkswagen en vervolgens een autoband er op.
heeft na 15000km nog geen krimp gegeven.
ik heb het de kans tot afbreken niet gegeven al breken er tegenwoordig wel andere onderdelen op/onder/langs mijn Velorex.
;-(

aja, trouwens welkom hier.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan