Effe voorstellen

CBX 6cil

Rookie
13 mrt 2005
14
2
Noord Brabant
Even voorstellen is zeker zo netjes, en bij deze dus.
Woonachtig ben ik in het oosten van Brabant en ruim een jaar gepensioneerd monteur, maar de passie voor motoren en techniek loopt gelukkig onverminderd door.
Mijn vrouw (een echte Suzuki-liefhebster) en zoons delen de passie met plezier maar zijn meer bezig met Amerikaanse auto's.
Ik kijk hier regelmatig rond en de site is niet nieuw voor mij maar wel een van de betere.
Graag volg ik de problemen met betrekking tot de techniek en probeer daar het goede uit te leren en zo nodig ook mijn problemen voor te leggen waardoor het lidmaatschap natuurlijk een pré is. Mijn motor-interesse ligt voornamelijk in de techniek, het sleutelen/onderhouden en berijden van motorfietsen en heb er dan ook verschillende kapot gekocht, opgeknapt, en bereden, de eerste op mijn 14de, een NSU LUX 200. Later volgden een CZ 125, Matchles G3 (Jeff Smit) crosser, Kreidler eitank, Kreidler 4kante tank, Sparta, HonDuca 305 (zelfbouw), BMW R50 Krauser, (Rijbewijs 1972), Suzuki T500, Suzuki GT550, Goldwing GL1, Goldwing K3, Honda BolDor 900 FD, Honda CBX 1000Prolink (inmiddels 34 jaar in bezit), Suzuki Bandit 600, Suzuki GS550L, Suzuki V-strom 650. De laatste 4 zijn nog in bezit. Mijn hart gaat vooral sneller kloppen van 2takt motoren welke er vroeger veel meer waren. Mijn vrouw en ik rijden al 50 jaar de meeste kilometers samen en genieten nu, na enkele jaren van weinig kilometers, erg van de V-strom vanwege zijn zit, rem- en stuurkwaliteiten. We houden van vlot doorrijden al is de 650 geen echte snelweg kilometervreter.
We hopen nog lang plezier te hebben aan het motorrijden en deze site.
CBX6cil
 
Hoi, en welkom!

Wat een lange CV aan motoren heb je, tof hoor! Ik heb zelf ook met heel veel plezier een poos op een V-Strom 650 gereden maar ik heb hem vorige maand ingeruild voor een Benelli TRK, ik merk wel dat ik terug ben gegaan in vermogen maar verder ben ik er écht heel erg gelukkig mee ! Liefst had ik mijn V-Strom gehouden maar helaas :-)
 
:W Wil
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan