Effe voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
10 mrt 2022
1
0
Goedendag iedereen ik denk zal mij even voorstellen
B
Ik heet Richard en ben sinds gister in het bezit van een Kawasaki Versys 650 SE uit 2019
Ik heb hiervoor van alles gereden inclusief een hd elektraglide
Ik doe naast me day job Motoronderhoud lelystad erbij en vind het dus ook heerlijk om te knutselen
 
Edit MBM: Hoop onzin verwijderd. wtf en why ? Maar liever ook geen antwoord eigenlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedendag iedereen ik denk zal mij even voorstellen
B
Ik heet Richard en ben sinds gister in het bezit van een Kawasaki Versys 650 SE uit 2019
Ik heb hiervoor van alles gereden inclusief een hd elektraglide
Ik doe naast me day job Motoronderhoud lelystad erbij en vind het dus ook heerlijk om te knutselen

Welkom op M-F Richard

Een ding waar we als Crew erg mee bezig zijn is proberen zo vrij mogelijk te zijn van commerciële belangen en spam op dit forum.
Best jammer, zo heb ik bv nog steeds geen luxe laptop van de zaak, laat staan een bedrijfsmotor. Nahja, van M-F dan niet.

Waar ik op doel zijn je iets te duidelijke verwijzingen naar Motoronderhoud Lelystad.
Gelieve het daar niet over te hebben op M-F. Uiteraard mag je technische tips geven en een verwijzing in je handtekening word geaccepteerd maar verdere verwijzingen naar je bedrijf zijn uit den boze.
Je gebruikersnaam zal bv ook een beetje aangepast moeten gaan worden ;) Laat maar weten wat je keuze daarvoor zou zijn dan pas ik dat ook nog even aan :)
 
Goedendag iedereen ik denk zal mij even voorstellen
B
Ik heet Richard en ben sinds gister in het bezit van een Kawasaki Versys 650 SE uit 2019
Ik heb hiervoor van alles gereden inclusief een hd elektraglide
Ik doe naast me day job Motoronderhoud lelystad erbij en vind het dus ook heerlijk om te knutselen

knutselen doe je op de kleuterschool. Niet aan andermans motorfietsen.

Zoals ik het lees meld hij dat hij knutselen ook leuk vind, ik lees er niet in dat hij knutselt aan motorfietsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan