effe wat technische vraagjes

insider

MF'er
26 jul 2007
185
1
Waalwijk
hoi,ben in het bezit van een gsx-r 750 uit 90,ik wil deze om gaan bouwen naar streetfighter alleen niet al te extreem,ben momenteel de nodige spulletjes aan het verzamelen maar waar ik benieuwd naar ben is hoe lang de gaskabel en koppelingskabel moeten zijn of hoeveel langer dan standaard,en wil de voorste remleidingen eigenlijk van 3 naar 2 delen terug brengen,kan ik zo'n dubbele banjo monteren op de originele rempomp zodat die lelijke verdeler meteen komt te vervallen?als ik aan de verbouwing ga beginnen volgen er uiteraard wat foto's,kan hem nu alleen in de huidige staat laten zien,

groeten,peter
full
 
gaskabel en koppelingskabel heb ik geen idee van, maar je kan gewoon twee aparte stalen remleidingen kopen, en dan een langere bout (dus voor twee banjo's) kopen. Je huidige bout in je remomp zal te kort zijn. Twee stalen remleidingen zal ongeveer 90 euro zijn. Zo'n lange bout enkele euro's. Wel pas je remleidingen bestellen als je stuur dat je wilt, erop staat (mss wil je een gewoon stuur ipv clip-ons) Dan best meten met een oude elektriciteitskabel ofzo die wat stijf is en die je exact zoals je remleiding kan leggen. Dan ook rekening houden dat als je optrekt je remleiding wat speling moet hebben. Hopelijjk ben je hier iets mee.
 
hoi,ben in het bezit van een gsx-r 750 uit 90,ik wil deze om gaan bouwen naar streetfighter alleen niet al te extreem,ben momenteel de nodige spulletjes aan het verzamelen maar waar ik benieuwd naar ben is hoe lang de gaskabel en koppelingskabel moeten zijn of hoeveel langer dan standaard,en wil de voorste remleidingen eigenlijk van 3 naar 2 delen terug brengen,kan ik zo'n dubbele banjo monteren op de originele rempomp zodat die lelijke verdeler meteen komt te vervallen?als ik aan de verbouwing ga beginnen volgen er uiteraard wat foto's,kan hem nu alleen in de huidige staat laten zien,

groeten,peter[afbeelding]


Te mooi om om te bouwen
 
dat zegt nou iedereen maar ik wil daarom ook een ombouw project dat ik niet hoef te zagen en slijpen aan de originele delen zodat hij altijd in de oude staat terug gebracht kan worden,MODJE ik had hem liever in het streetfighter topic staan omdat daar de mensen zitten met ervaring op het gebied van ombouwen maarja
 
Dubbele banjobout heb je al, zit op de verdeler ;)
Bij Suzuki wel even op de draad letten, daar zit op de klauw wel eens een andere draad dan op de rempomp. Je zou ook de 2e leiding over het spatbord kunnen laten lopen zoals jongere GSX-Rren dat hebben.

Verder ben ik het met de eerdere reactie eens dat je de benodigde lengte het beste kunt meten als het stuur erop zit, het ene sbk stuur is nu eenmaal wat hoger dan de ander. Je kunt wel een 'veilige' lengte nemen, maar of dat mooi is als je toevallig net een wat lager model sbk stuur hebt?

Groetjes, Noud
 
Technische vragen horen helaas in techniek, niet in streetfighter. Anders kunnen we techniek wel opdoeken...
het zijn alleen geen technische vragen. Die topic titel is pure misleiding.

In techniek proberen we motorfietsen beter te maken, terwijl de gemiddelde streetfighter bouwer een motor aan het verneuken is.

"ff wat verbouwings vraagjes" had een betere titel geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan