OLa,
sinds een poosje een Caponord aangeschaft, naast de mille geen onbekende fiets qua techniek. echter....
Nadat ik de Capo heb opgebouwd(vorige eigenaar kleine schuiver gehad) eerste proefrit gemaakt, echter na 22 km kon ik deze staken wegens een haperende motor, uitlees stekkers erin en tada EFI 36 oftewel een stukkende bobine. 4 stuks gekocht en vervangen. motor start loopt rijd allemaal goed. en nu komt het....
de EFI blijft knipperen. wil ik hem uitlezen krijg ik alleen de -1 melding (1 en -1 is dodemansknop) voorheen trok ik een stekker luchtsensor los en idd de bijbehorende EFI 22 melding verscheen. dit gebeurt nu niet meer alleen de EFI -1 blijft zichtbaar en dat stoort mij mateloos.
ander probleem is mijn toerenteller. die functioneerde voor vervangen Bobines prima. echter nu zo dood als een pier.....
wie ow wie heeft een heldere ingeving/suggestie die mij kan helpen.
stekkers kabelboom gecontroleerd en goed.
dashboard uitgewisseld met een 100% zeker weten werkende geen oplossing.
stekkers achterin dash gecontroleerd.
pick up sensor op dynamospoel voor doorgeven toerental doorgemeten, juiste waardes.
graag tips en tricks
sinds een poosje een Caponord aangeschaft, naast de mille geen onbekende fiets qua techniek. echter....
Nadat ik de Capo heb opgebouwd(vorige eigenaar kleine schuiver gehad) eerste proefrit gemaakt, echter na 22 km kon ik deze staken wegens een haperende motor, uitlees stekkers erin en tada EFI 36 oftewel een stukkende bobine. 4 stuks gekocht en vervangen. motor start loopt rijd allemaal goed. en nu komt het....
de EFI blijft knipperen. wil ik hem uitlezen krijg ik alleen de -1 melding (1 en -1 is dodemansknop) voorheen trok ik een stekker luchtsensor los en idd de bijbehorende EFI 22 melding verscheen. dit gebeurt nu niet meer alleen de EFI -1 blijft zichtbaar en dat stoort mij mateloos.
ander probleem is mijn toerenteller. die functioneerde voor vervangen Bobines prima. echter nu zo dood als een pier.....
wie ow wie heeft een heldere ingeving/suggestie die mij kan helpen.
stekkers kabelboom gecontroleerd en goed.
dashboard uitgewisseld met een 100% zeker weten werkende geen oplossing.
stekkers achterin dash gecontroleerd.
pick up sensor op dynamospoel voor doorgeven toerental doorgemeten, juiste waardes.
graag tips en tricks
Laatst bewerkt: