Efkes voorstellen

Ook ik heb mijn motorrijbewijs pas gehaald toen ik 52 was...........en inderdaad.........had ik véél eerder moeten doen. Ik ben sindsdien de schade aan het inhalen.....veel kilometers maken en genieten. Succes met examen!
Dankjwel Diny, we gaan ervoor 💪 :] !

gr. Leo
 
Ach ik was 64 toen ik het heb gehaald theorie was ff stampen en 2x praktijk en zo.
maar nu in anderhalf jaar 15000 kunnen genieten.
ik rij nu een Yamaha faser 1000 heerlijk😁
 
Jee, ik heb m'n rijbewijs al sinds '83, toen ik 18 werd. Voor de motor dan, het autorijbewijs volgde later. Op herhaaldelijk aandringen van m'n vriendin, die was het zat om in weer en wind achterop te zitten, hehehe. Maar de theorie was destijds wel veel makkelijker dan nu zeg. Ik heb collega's die nu aan het lessen zijn..
En die boekjes, en examenvragen van hun heb ik gezien. Mede door m;n leeftijd nu denk ik dat ik er wel wat lang over zou doen. Ik ben 54 nu.
Ook praktijk is wel moeilijker met al die bijzondere verrichtingen, die had ik destijds helemaal niet, slechts een paar.
Top dat je het al zo ver gebracht hebt dus, jongere collega's van me hebben het nog steeds niet, dat theorie gebeuren.

Je komt er wel Leo, en dan rij je ook lekker op je motor rond. Net als wij. :] :t
 
Hey Leo, veel succes met je volgende poging want je bent nooit te oud om te genieten van motorrijden. Ik haalde mijn papiertje in 1967 de eerste keer na twee lessen op de raceplee Vespa 125. wij rijden met een groep van een man of 5 tot bij een mooie zomer zondag18 man in een leeftijd van 50 voor de jongste en 83 voor de oudste dus haal dat pasje even op en het genieten kan beginnen.
Veel succes. Toon.
 
dus haal dat pasje even op en het genieten kan beginnen.
Dankjewel Toon,

vanmiddag de 1e les na het examen gereden, heerlijk in het zonnetje, geen regen en zowat geen wind 😎. Bijna alleen maar de snelweg op (en af), stiekum weer het een en ander opgestoken en verders gewoon genoten, of je nou met of zonder (*) papiertje zo'n mooi bochie :] van de ene naar de andere weg kan maken dat doet aan de beleving niks af.

bochtjes 1.JPG


Het her-examen staat op 31 maart, ik hoop dat er dan geen sneeuw horizontaal voorbij komt, je weet 't hier maar nooit.

gr. Leo

(*) mét is natuurlijk wel leuker O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan