Ego verhaaltje voor tussendoor (useless)

DMonster

Die hard MF'er
23 mei 2002
709
10
Eindhoven
Eigenlijk zou deze off-topic moeten zijn maar omdat off-topic voor niet motor verhalen zijn :)

Was eigenlijk altijd al benieuwd hoe mijn rijkunsten zich verhouden tot een sportieve autorijder... en dan heb ik het niet over een stoplichtsprint :z

Was vanavond nog even wezen rijden, dus even een stukje snelweg nemen. Oprit Eindhoven sta ik achter een Audi A4 TDI (110pk uitvoering) en die spuit bij het stoplicht als een gek weg... (alsof de duivel h'm op de hielen zit).

De oprit is een 180 graden bocht naar rechts dus ik erachter aan :) Ikke ellebogen tegen de tank, neus onderhand op de tank en erachteraan de bocht in. Opeens piepende banden, ik schrik een beetje (ga iets terug met het gas) want ik dacht ff dat het m'n eigen banden waren :? maar ik zie die gast voor me dus driftend door de bocht gaan *D . Niet dat ik er ff voorbij zou steken maar wegrijden deed ie ook net. Helaas was, voordat ik er erg in had, de oprit alweer voorbij dus toen maar ff suf doorgeschakeld en met de maximaal toegelaten snelheid de volgende afrit maar weer gepakt. :]

Al met al ruim tevreden wetende dat er nog meer in 't vat zit :)
 
ofwel lag de a4 met zeer slechte banden, of slechte ophanging, maar normaal kun je een sportieve middenklasse wagen in een bocht met de motor niet bijhouden,

spreek uit ervaring, een vriend fireblade rijder moet ijn de bochten ook de duimen leggen tegen mijn simpele citroen zx...
 
ofwel lag de a4 met zeer slechte banden, of slechte ophanging, maar normaal kun je een sportieve middenklasse wagen in een bocht met de motor niet bijhouden,

spreek uit ervaring, een vriend fireblade rijder moet ijn de bochten ook de duimen leggen tegen mijn simpele citroen zx...

citroen vering :} je kunt knee down met de auto
 
ofwel lag de a4 met zeer slechte banden, of slechte ophanging, maar normaal kun je een sportieve middenklasse wagen in een bocht met de motor niet bijhouden,

spreek uit ervaring, een vriend fireblade rijder moet ijn de bochten ook de duimen leggen tegen mijn simpele citroen zx...

Daarom was deze ervaring ook zo goed voor m'n ego O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan