EGT 2012 komt eraan

een snel lijstje

JFJ? die heeft waarschijnlijk andere dingen aan zijn hoofd
kwastert
lasmoat ?
zeepok
halflive
bmwoman
hevu ?
slingertje
slijptol
Powersl@ve?
Dropje73?
Starterke?
Rutgertjuh (solo) ?

en dan nog honderden andere mensen van god weet waar maar die ken ik niet bij naam
en een ezel.



Oftewel; heel veel bekenden van ut Forum, of heel weinig bekenden van ut forum _O-
 
een snel lijstje

JFJ? die heeft waarschijnlijk andere dingen aan zijn hoofd
kwastert
lasmoat ?
zeepok
halflive
bmwoman
hevu
slingertje
slijptol
Powersl@ve?
Dropje73?
Starterke?
Rutgertjuh (solo) ?

en dan nog honderden andere mensen van god weet waar maar die ken ik niet bij naam
en een ezel.



Oftewel; heel veel bekenden van ut Forum, of heel weinig bekenden van ut forum _O-

efkes ? weg gehaald

ben dr ook
 
ge update lijst:

Hevu
JFJ? die heeft waarschijnlijk andere dingen aan zijn hoofd
kwastert
lasmoat ?
zeepok
halflive
bmwoman
slingertje
slijptol
Powersl@ve?
Dropje73?
Starterke?
Rutgertjuh (solo) ?

en dan nog honderden andere mensen van god weet waar maar die ken ik niet bij naam
en een stel ezels.



Oftewel; heel veel bekenden van ut Forum, of heel weinig bekenden van ut forum _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook maar rij op eigen gelegenheid, we slapen op een camping in de buurt, papa kan dan mooi zijspannekes kiek'n terwijl moeder en dochter aan 't zwembad liggen.
 
ge update lijst:

Hevu
JFJ? die heeft waarschijnlijk andere dingen aan zijn hoofd
kwastert
lasmoat ?
zeepok
halflive
bmwoman
slingertje
slijptol
Bankhamer
Powersl@ve?
Dropje73?
Starterke?
Rutgertjuh (solo) ?
Jozzi, zoveel als hij mag van zijn vrouw

en dan nog honderden andere mensen van god weet waar maar die ken ik niet bij naam
en een stel ezels.



Oftewel; heel veel bekenden van ut Forum, of heel weinig bekenden van ut forum _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook!
Ik ga waarschijnlijk op vrijdag al en probeer dan in ieder geval in de Ardennen lekker binnendoor te gaan.

Als je een toeristische route neemt en er zit een hele dag een rode vlek in je spiegels... Dat kan ik wel eens zijn! Ga graag ook weer mee.

Leuk stukje rijden, pilsje drinken, rondje over het veld kuieren, beetje zitten en ouwhoeren, weer een pilsje drinken, bbq-en of iets anders vettigs naar binnen werken, nog maar een pilsje drinken, in een tentje slapen, motorrijden, pilsje drinken, rondje over het veld kuieren, beetje zitten en ouwhoeren, weer een pilsje drinken, bbq-en of iets anders vettigs naar binnen werken, nog maar een pilsje drinken, in een tentje slapen, leuk stukje motorrijden... Het zit erop voor je er erg in hebt!! :+
 
Als je een toeristische route neemt en er zit een hele dag een rode vlek in je spiegels... Dat kan ik wel eens zijn! Ga graag ook weer mee.

Leuk stukje rijden, pilsje drinken, rondje over het veld kuieren, beetje zitten en ouwhoeren, weer een pilsje drinken, bbq-en of iets anders vettigs naar binnen werken, nog maar een pilsje drinken, in een tentje slapen, motorrijden, pilsje drinken, rondje over het veld kuieren, beetje zitten en ouwhoeren, weer een pilsje drinken, bbq-en of iets anders vettigs naar binnen werken, nog maar een pilsje drinken, in een tentje slapen, leuk stukje motorrijden... Het zit erop voor je er erg in hebt!! :+
Ja, dat is wel een goede omschrijving, zo gaat het ongeveer. :} :}
 
Als je een toeristische route neemt en er zit een hele dag een rode vlek in je spiegels... Dat kan ik wel eens zijn! Ga graag ook weer mee.

Ik vroeg me steeds af wat die vlek op de spiegels was.... na een bocht wastie weg maar reed ik een stukje rechtdoor dan zat hij er weer.... :)

Maar euh Bankhamer. Heb jij dan niet net een andere cursus gevolgd?

Volgens mij heb jij dan helemaal geen zin om naar zijspannen te gaan kijken. Denk ik zo maar!
 
Ik vroeg me steeds af wat die vlek op de spiegels was.... na een bocht wastie weg maar reed ik een stukje rechtdoor dan zat hij er weer.... :)

Maar euh Bankhamer. Heb jij dan niet net een andere cursus gevolgd?

Volgens mij heb jij dan helemaal geen zin om naar zijspannen te gaan kijken. Denk ik zo maar!

Daar heb je een punt! Het zal dan ook van de weersverwachting afhangen. Ongeschikt weer dan motorrijden, tentje, regenpak en net doen alsof het toch goed weer is...?
Geschikt weer.... Waarschijnlijk zwaar in dubio.

Dat zie ik dus tegen die tijd wel
 
Ik ga ook maar rij op eigen gelegenheid, we slapen op een camping in de buurt, papa kan dan mooi zijspannekes kiek'n terwijl moeder en dochter aan 't zwembad liggen.

Slim, al vind mijn truus het net zo leuk om spannekes te kiek'n. Maar met die kleintjes zal dat een uitkomst zijn. Welke camping is dat in de buurt van Weiswampach?
 
Laatst bewerkt:
Slim, al vind mijn truus het net zo leuk om spannekes te kiek'n. Maar met die kleintjes zal dat een uitkomst zijn. Welke camping is dat in de buurt van Weiswampach?

tikkie door naar het zuiden en dan links af
familiecamping met spatterbad _O-
 
ik heb mijn agenda erop na geslagen en het is mijn vrije weekend. Ik moet alleen even kijken of ik de vrijdag vrij kan krijgen. Hevu en halvelife, jullie gaan vrijdag overdag al? En is het goed als wij aanhaken?
 
Laatst bewerkt:
tikkie door naar het zuiden en dan links af
familiecamping met spatterbad _O-

Is dat die camping met 2 flinke zwem/roei/vis vijvers? Daar kan je ook goed eten in het restaurant. Enne van daar uit een paar km naar het noorden heb je dan een groot winkel centrum waar je ook nog eens behoorlijk kan inslaan. ;)

weiswampach-vue-aerienne%20Kopie.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb mijn agenda erop na geslagen en het is mijn vrije weekend. Ik moet alleen even kijken of ik de vrijdag vrij kan krijgen. Hevu en halvelife, jullie gaan vrijdag overdag al? En is het goed als wij aanhaken?


Als het net als 2 jaar terug gaat spreken we bij een of ander wegrestaurant af en vertrekken dan met elkaar naar het egt.
Natuurlijk mogen jullie aanhaken is alleen maar gezelliger.
Moeten we alleen nog ff afspreken of we de lange route of de korte route doen.

De lange is met Hevu voorop en zetten we de tent op in het donker :P
 
Als het net als 2 jaar terug gaat spreken we bij een of ander wegrestaurant af en vertrekken dan met elkaar naar het egt.
Natuurlijk mogen jullie aanhaken is alleen maar gezelliger.
Moeten we alleen nog ff afspreken of we de lange route of de korte route doen.

De lange is met Hevu voorop en zetten we de tent op in het donker :P

Denk je dat jullie al vroeg weg gaan, op vrijdag?
 
Denk je dat jullie al vroeg weg gaan, op vrijdag?


is afhankelijk van de route :+

Ik meen dat we toen om 1 uur hadden afgesproken bij (ik ben de naam kwijt van dat wegrestaurant) en zijn toen rond 2 uur weggereden.
Maar nemen we de korte route kunnen we ook nog wel een half uurtje later vertrekken
Maar ik spreek nu geheel voor mijzelf, moeten we gewoon ff in de groep gooien .
 
ik zal er dit jaar niet zijn , heb net in Frankrijk mijn versnellingsbak in de soep gereden , ben met de trein naar huis gekomen ( geen assistence ) vertrek dinsdag terug omdat ik eerst een assistance moest laten aanmaken om het span te laten repatrieren , tja , daar gaat mijn vacantie.......
 
Als het net als 2 jaar terug gaat spreken we bij een of ander wegrestaurant af en vertrekken dan met elkaar naar het egt.
Natuurlijk mogen jullie aanhaken is alleen maar gezelliger.
Moeten we alleen nog ff afspreken of we de lange route of de korte route doen.

De lange is met Hevu voorop en zetten we de tent op in het donker :P


Hm, tent opzetten met daglicht is wel leuker. We spreken tegen die tijd wel wat af. :Y :Y
 
Trois frontieres(of zoiets), ze hebben een zwembad en het is best een leuke camping. Vorige vakantie hebben we er een paar dagen gestaan zodat onze dochter wat anders kon doen als bakkeniste spelen.
 
ik zal er dit jaar niet zijn , heb net in Frankrijk mijn versnellingsbak in de soep gereden , ben met de trein naar huis gekomen ( geen assistence ) vertrek dinsdag terug omdat ik eerst een assistance moest laten aanmaken om het span te laten repatrieren , tja , daar gaat mijn vacantie.......

Bummer.....

Van de GW ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan