EGT 2018 AFGELAST !

Alle plannen van dit jaar zijn al in duigen gevallen, maar deze blijft wel op de agenda staan.
 
ik heb dit jaar bijna helemaal niks gepland staan...
maar wie weet gaat er nog iets van komen; duurt ook nog zo lang
 
Gaat hem dit jaar zeker niet worden. Zitten dan ergens tussen oost Hongarije en thuis. Vermits trike en zijspan dit gaan uithouden/willen
 
Gaat hem dit jaar zeker niet worden. Zitten dan ergens tussen oost Hongarije en thuis. Vermits trike en zijspan dit gaan uithouden/willen

Maar ergens daar tussen ligt ook Reddighausen? :+
 
Ik ga het ook proberen RuuT.

Dit weekend weer eens proberen na 3.5 maand op drie wielen te rijden. :] :]
 
Ik zag op facebook ook het Westerwalder gespann treffen. Die valt in mijn vakantie nog. Als het weer mee werkt lijkt me dat ook leuk om heen te gaan.
Dit dan in plaats van EGT.
 
Kunnen jullie mij vertellen of er op het egt in Duitsland stroom beschikbaar is bij de tent?

Wij gaan ook erheen en vroeg me dit zo af!
 
Ik zag op facebook ook het Westerwalder gespann treffen. Die valt in mijn vakantie nog. Als het weer mee werkt lijkt me dat ook leuk om heen te gaan.
Dit dan in plaats van EGT.

Hmm lijkt mij ook leuk, ben alleen bang dat dit hem ook niet wordt :N daar we dan ergens in de Dolo's of Hongarije rondhangen,ook leuk :+
 
Kunnen jullie mij vertellen of er op het egt in Duitsland stroom beschikbaar is bij de tent?

Wij gaan ook erheen en vroeg me dit zo af!

Zover ik weet is dat niet aanwezig. Het is ook geen officiële camping.
 
Zover ik weet is dat niet aanwezig. Het is ook geen officiële camping.

Vermits je een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang snoer hebt misschien maar anders neen
Gewoon extra grote accu meenemen en omvormertje heb je ook 230VAC voor de koelkast.
 
Ik zag op facebook ook het Westerwalder gespann treffen. Die valt in mijn vakantie nog. Als het weer mee werkt lijkt me dat ook leuk om heen te gaan.
Dit dan in plaats van EGT.

Dat treffen is twee weken eerder zie ik. Op zich wel leuk, maar ik zit dan in Frankrijk met de sleurhut.
 
Je weet toch hoe stijl het daar is?? Tegen dat je terug bent is bier lauw

Nou en? Liever lauw bier dan geen bier........ En je kunt daar in de gemeindesaal ook bier kopen, 6 halve liters in een glas en dan krijg je er een flessenrekje bij voor transport. _O-
 
Nou en? Liever lauw bier dan geen bier........ En je kunt daar in de gemeindesaal ook bier kopen, 6 halve liters in een glas en dan krijg je er een flessenrekje bij voor transport. _O-
Dat weet ik nog heel goed. Er was een avond dat ik mijn tent niet meer kon terugvinden..........

Met Opa aus Europa.
 
Daar hebben we toch nog heel hard mee staan zingen?
Of was dat weer een andere vriendelijke Duitser?
Of was dat nou weer een heel andere avond?
Of een hele ander treffen?
Ik weet het ook niet helemaal exact meer maar het was wel heel gezellig. En al die andere keren en treffens ook.
 
Daar hebben we toch nog heel hard mee staan zingen?
Of was dat weer een andere vriendelijke Duitser?
Of was dat nou weer een heel andere avond?
Of een hele ander treffen?
Ik weet het ook niet helemaal exact meer maar het was wel heel gezellig. En al die andere keren en treffens ook.

Waaruit blijkt dat de biertemperatuur slechts bijzaak is, en je een zeurkous bent wanneer je daar je treffenbezoek door laat verstieren. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan