EGT 2019

Als de kleine zin heeft gaan we wel denk ik, al heeft het laatste kampeerweekend er nogal ingehakt.
 
Ik heb er nog niet over nagedacht...
Het valt volgens mij wel binnen mijn vakantie periode en we zijn dan al terug van de familie vakantie.
Ik schrijf m iig op
 
Ik wil er al jaren heen en dit jaar staat het ook weer op de kalender.
Ik geloof dat zelfs de oppas voor de kinderen al geregeld is :)
 
Weet nog niet hoe de vakantieplanning hier gaat lopen, maar EGT klinkt wel als 'n goede invulling, dus ga kijken wat ik kan regelen...
 
Ik ben zelf nog nooit in Luxemburg op het EGT geweest. En aangezien mijn vakantie een beetje mislukt is... Zijn we van plan met een paar zijspannen die kant op komen.... Is er ergens een speciaal M-F zijspanners kampeerplekje ??
 
Het EGT komt hard dichterbij, zoals de situatie thuis momenteel is zie ik het wel zitten om die kant op te zwabberen. Ik ben ook nog nooit in Weiswampach geweest voor het EGT, ik heb er wel heel veel zin in om weer eens een lang weekend andere spannen te bekijken, hoogdravende technische discussies te voeren en wellicht zelfs een biertje te nuttigen.
 
Klinkt wel goed als je het zo brengt, zo kan ik het zelfs thuis misschien nog wel verkocht krijgen, Ik twijfel nog een beetje. Ik wil wel maar weet niet of het planningstechnisch gaat lukken. Lijkt me wel leuk en Het is ook niet echt ver weg natuurlijk. Wordt vervolgd..
 
Ik ben zelf nog nooit in Luxemburg op het EGT geweest. En aangezien mijn vakantie een beetje mislukt is... Zijn we van plan met een paar zijspannen die kant op komen.... Is er ergens een speciaal M-F zijspanners kampeerplekje ??
De laatste jaren hebben we onder bij het meer gestaan. helemaal naar beneden rijden, kruising over en dan rechts het veld op.
50°08'13.9"N 6°04'12.7"E
50.137202, 6.070181
 
Terug
Bovenaan Onderaan