EGT 2019

meestal heb je op het EGT niet veel dol met die Duutsers hoor.

Zetten hun enclave misschien wat ruim af met dat vermaledijde lint, maar ach als hun daar gelukkig van worden.... Plek zat daar.
 
En daarom dus maar nooit weer...

Zonde
Ik zeg niet nooit meer, maar laatste keer was inderdaad zo ruk dat ik de net gekochte tent terug heb gestuurd. Zoontje wil al helemaal niet meer, misschien dat dat nog eens komt. Genemuiden en wellicht AET is mij genoeg.
 
Rob en ik komen ook op vrijdag aan, hopelijk een beetje een rustig plekje te vinden want 24 uur doorbrallende duitsers zit ik ook niet op te wachtten. In het verleden een paar keer ervaringen mee opgedaan maar daar word ik niet echt vrolijk van. Ach, ik snurk als een volwassen kettingzaag dus misschien hebben zij daar dan wel last van..

benno
 
Laatst bewerkt:
Rob en ik komen ook op vrijdag aan, hopelijk een beetje een rustif plekje te vinden want 24 uur doorbrallende duitsers zit ik ook niet op te wachtten. In het verleden een paar keer ervaringen mee opgedaan maar daar word ik niet echt vrolijk van. Ach, ik snurk als een volwassen kettingzaag dus misschien hebbe nze daar dan wel last van..

benno
Kom je maar naast mij staan, dan doen we een duet 😎
 
jammer dat we de hond niet in een pension kunnen doen, anders hadden we ook gekomen, maar 3 uur heen en terug vind ik voor een dagje toch te gek.
 
Wij rijden ook op vrijdag. We hebben onderweg een tussenstop gepland en daarom verwachten we vrijdagmiddag aan te komen. Veldje "beneden" zoals voorgaande jaren lijkt me een prima plekje om bij elkaar te gaan staan.
 
Helaas, ik ga het niet redden. Rob gaat wel maar ik heb teveel werk en zaken liggen om een weekeinde te kunnen lamzakken..

Veel plezier..

Benno
 
Zijn vandaag even wezen kijken, hoop leuk spul en 1 mf-er gesproken, Dick of Dik
Enigmas span wel gezien en later zagen we hem wegrijden, maar dus niet gesproken.
Terug gelijk even in Schijndel naar een evt tent wezen kijken _O-
 
Het was best gezellig. Van Duitsers hebben we geen last gehad. We hebben er zelfs eentje tijdelijk gedoogd. Om elf uur was het doodstil op de camping op wat slaapgeluiden na. Ons clubje was nog het meest rumoerig.
 
Wij zijn ook weer thuis. Was toch wel weer gezellig. Vrij rustig, maar gezellig.
Op de terugweg getankt bij Tessenderloo en daar nog een Belgisch gezin op weg geholpen met hun klassieke 4x4. Startmotor weigerde.

Zo'n 12 kilometer na de tankstop gaf het span er opeens helemaal de brui aan. Dood. 20 seconden later deed hij het weer.
Vreemd. Verder geen last meer van gehad.

Allen weer bedankt voor de gezelligheid, het bier, de bbq, chips, nootjes, worst, dorito's, luchtpomp, en alle (on)wijze raad.
 
Herkenbaar. Mijn K75 heeft deze zomer ook 2 of drie keer stil gestaan. Niets kunnen vinden en dan ineens weer starten. En dan honderden kilometers geen enkel probleem. Het gekke is dat alle lampjes ook uit blijven alsof de motor gewoon loopt.
 
Ook wij zijn weer veilig thuisgekomen. Wel bloedje heet. Zoals al gezegd was het gezellig. Iedereen weer bedankt en tot ziens
 
Jammer Halvife
Helemaal geen prijs gewonnen
Trouwens gemaild voor de FJR toch 20.000€
Binnen door naar huis via Barrage de Gileppe en Henri Gapelle het was interessant voor de 12 jarigen en opa en de vader
 
Ik ben ook weer thuis. Omdat ik bij aankomst vrijdag geen bekende mfers zag heb ik een plekje in de schaduw gevonden. Later gingen er allemaal Duitsers om mij heen staan maar die waren goed om erbij te hebben en mijn Duits is weer een beetje verbeterd (denk ik)
Daardoor niet veel met mf’ers gesproken.
Ik vond het een mooi treffen, er is heel wat techniek te zien.
Vandaag rond half 9 weer beginnen rijden zodat ik in de koelte de binnendoorweggetjes kon pakken en dat ging mooi.
Volgend jaar misschien weer...
 
Ook ik ben weer thuis
Ben vandaag nog in Gedinne classic motor race wezen kijken.

Was mooi weekend iedereen bedankt
 
Waren helaas te laat in Wampach. Kwamen daar dinsdags. Zag alleen nog dat de tent of wat het ook was werd afgebroken.
Bij supermarkt werd wel raar gekeken dat er noog een span voor d deur stopte om boodschappen te doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan