EGT 2022 gaat het dit keer door?

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.181
9.402
Purmerend

31. Euro-Gespann-Treffen​

Route to the European-Sidecar-Meeting​

26.-28.08.2022

Euro-Gespann-Treffen in Weiswampach (Lux).
Nach coronabedingter Zwangspause wollen wir uns endlich wieder auf dem EGT treffen. Weitere Infos folgen.

(Zelt/Camping-Treffen mit Selbstversorgung, erwartet werden bis zu 1000 Gespanne)


QR-Code dieser SeiteQR-Code dieser Seite https://motorrad-gespanne.de/magazin/egt/

Mit diesem QR-Code kannst Du diese Webseite direkt auf Deinem Mobilgerät aufrufen und somit überall mitnehmen! Probiere es jetzt einfach aus! (Weitere Infos

Lieber Gespannfreund!
Die Zeitschrift MOTORRAD-GESPANNE begrüßt Dich herzlich zum 31. Euro- Gespann-Treffen.
Drei Tage – drei Räder: Das ist unser Motto auf dem Gespanntreffen in Weiswampach (Lux). Wir wünschen Dir schöne Tage mit vielen Gespannfreunden aus der ganzen Welt.

Cher ami du Sidecar!
Le magazine MOTORRAD-GESPANNE te salue cordialement à la 31e Rencontre Euro des sidecars.
Trois jours, trois roues. Ça, c’est notre devise aux Weiswampach (Lux). Nous te souhaitons « side-carment » quelques jours agréables.

Dear friend of combinations,
the MOTORRAD-GESPANNE magazine welcomes you to the 31th Euro Sidecar Rally.
Three days, three wheels: That’s our motto on the camp ground at Weiswampach (Lux). We wish you some “sidecarly” great days.


Adresse für Navi: 9990 Weiswampach, Luxemburg, Am Eelerich.
 

Bijlagen

  • 1645620308749.png
    1645620308749.png
    122,9 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Ik wil daar weer bij zijn. Leuk om weer bij te praten onder het genot van een hapje en een drankje.
 
Je kan toch voor twee klasses inschrijven?
Ja wellicht. Maar eerlijk gezegd, die "keuring" daar doet me niet veel. Die mannen daar zijn technisch zo onderlegd, dat ze net een naafbesturing van een schommel kunnen onderscheiden. Aan zo'n oordeel kun je geen waarde hechten. Het enige is dat een beker wel leuk staat bij het kampvuur....
 

Bijlagen

  • 2013-08-24 21.30.39.jpg
    2013-08-24 21.30.39.jpg
    51,5 KB · Weergaven: 39
Nee, zolang er mensen winnen die een deurtje in hun zijspan gezaagd hebben is techniek nogal rekkelijk.
 
Nee, zolang er mensen winnen die een deurtje in hun zijspan gezaagd hebben is techniek nogal rekkelijk.
Dat was wel het toppunt, de mijne vonden ze eerst wel gaaf totdat ze de Nederlandse kenteken plaat zagen, droeftoeters bint et

Vrouwtje met een stringetje aan de motor won ook een prijs, nu is zei een kennis van me dus dan gaat het nog haha
 
Ik kom dat weekend terug van vakantie met het gezin, wellicht dat we een stukje omrijden en even met de auto komen aanwaaien.
 
Jullie kunnen toch twee van de drie spannen inschrijven> kijken welke wint, en dan win je nog samen.

Mooier nog is alle drie inschrijven. Maar dat is nog niet zo ver, geloof ik.
 
Eensch, je hoeft ook niet te verbergen dat het teamwork is.
En dan wordt het in plaats van Schraubergott Schrauberdreieinheit....
O-)

Hoe mooi en toepasselijk zou dat zijn. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan