EGT 2022 gaat het dit keer door?

IMG_20220827_133231_2.jpg
 
Moet wel een hele speciale fiets geweest zijn om te winnen van een 3StateS span . Word er dan enkel gekeken naar de looks, en geen rekening gehouden met het technische ?
Volgens mij hebben die keurmeesters nog nooit zelf een band opgepompt laat staan een span gebouwd.
( is natuurlijk makkelijk gezegd als je geen plaatjes van die gl gezien hebt)
 
Er zal wel een Duits kentekenplaat op hebben gezeten, de rest is niet zo belangrijk bij die keurmeesters daar
 
Ik heb geen fotos van die GL. En ik vind natuurlijk zeker wat van de deskundigheid van de jury, maar ik ben bevooroordeeld. Laat een ieder maar zelf vinden of een GL met luchthoorn en spiegel op het dak hoger moet eindigen dan mijn span. Smaken verschillen nou eenmaal. (Maar het zegt wel iets over de jury)
 
Toch niet deze goldwing?? Dan mag het plaatselijke drugsbeleid ook wel eens aangepast worden...
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1661693203081.jpg
    FB_IMG_1661693203081.jpg
    195,2 KB · Weergaven: 76
Weer thuis .had het niet willen missen ,op naar volgend jaar
DE Houthakkers waren ook s:nachts nog aan het zagen dat wel
 
ik ook niet , heb andere plannen voor dat weekend ...en weekend erop.... en dat nadien ook ... lol en alle dagen daar tussen ook lol

mijn plannen voor de komende maanden zijn , revalideren *O*
ik heb namelijk een smak gedaan met de hd , schuiver + paaltje = linker voet + linker schouder , uit de kom + bot met
aanhang spieren en pezen afgebroken .
gisteren operatie ondergaan en dan nu maar mijn toekomstige plannen vervullen :):):)
Auw.... Beterschap Bert !
 
Terug
Bovenaan Onderaan