EHE en zij(n)spannen; deel 2

Prachtig ! :}Heb je nog wat plaatjes van de toer rond *O*
IMG-20210114-WA0027.jpg


.
 
nou nou.... zo vies waren de wielen toch ook nog niet?
er zat wat donker pigment hier en daar in de blauwe poeder.... daar kon ik niks aan doen; dat zat er al in toen ik m kocht ;)
Nee hoor, dat viel erg mee. Maar als je die nooit schoongemaakt had waren ze ook best zwart geworden.
Verder was er geen bout was die niet los wilde. Assen ook dik in het vet. Je onderhoud je spullen technisch echt wel in orde👍 3States waardig🤭
 
Nee hoor, dat viel erg mee. Maar als je die nooit schoongemaakt had waren ze ook best zwart geworden.
Verder was er geen bout was die niet los wilde. Assen ook dik in het vet. Je onderhoud je spullen technisch echt wel in orde👍 3States waardig🤭
er moet nog wel eens gesleuteld worden aan zo'n oude honda... dan blijven de bouten vanzelf gangbaar ;)
 
Het is weer een kunstwerk zo.:t

Alleen het voorspattertje nog even vast zetten denk ik?
 
goed gezien dropje.
de beugel van het voorspatbord ligt bij mij thuis
 
erwin.
Is het goed als ik binnenkort even kom kijken hoe jij dat dekje hebt zitten?
Ik krijg volgende week een cursus hoe ik met een industrie naaimachine moet werken.
Ik wil daarna het dekje van mijn bak gaan vervangen.

Edit: en het is natuurlijk gewoon een slap excuus om het spul even in het echt te bekijken.... O-)
 
Prima uiteraard!
Maar moeten we wel even handig plannen, want mijn weekenden zitten bomvol met verbouw en verhuis plannen tot de deadline van 30 april, want dan moeten we uiterlijk ons huis uit zijn en voor die tijd moet dit idyllische schuurtje omgetoverd zijn tot tijdelijke woonruimte.
Ben nu al twee weekenden bezig om t leeg te ruimen en ben ongeveer op de helft...
Nwe kozijnen vorige week al besteld, vloeren, muren en plafonds moeten nog gedaan, er komt nog een badkamer en keuken in en boven op zolder wil ik minimaal al geïsoleerd, extra vloer en mijn lift erin bouwen zodat ik die vooraf bedachte zeecontainer voor mijn eigen zolder voorraad toch niet nodig ga hebben.

Het zou moeten kunnen, maar dan moet ik geen zaterdagmiddagen gezellig gaan zitten kletsen en ouwehoeren... 🤭


IMG_20210101_1345269.jpg
 
Prima uiteraard!
Maar moeten we wel even handig plannen, want mijn weekenden zitten bomvol met verbouw en verhuis plannen tot de deadline van 30 april, want dan moeten we uiterlijk ons huis uit zijn en voor die tijd moet dit idyllische schuurtje omgetoverd zijn tot tijdelijke woonruimte.
Ben nu al twee weekenden bezig om t leeg te ruimen en ben ongeveer op de helft...
Nwe kozijnen vorige week al besteld, vloeren, muren en plafonds moeten nog gedaan, er komt nog een badkamer en keuken in en boven op zolder wil ik minimaal al geïsoleerd, extra vloer en mijn lift erin bouwen zodat ik die vooraf bedachte zeecontainer voor mijn eigen zolder voorraad toch niet nodig ga hebben.

Het zou moeten kunnen, maar dan moet ik geen zaterdagmiddagen gezellig gaan zitten kletsen en ouwehoeren... 🤭


Bekijk bijlage 1587718


Zoals gezegd, Ik kom je graag helpen als dat nodig is! :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan