EHE en zij(n)spannen; deel 2

je hebt helemaal gelijk hoor Ralfie en wat de rest zegt ook, maar ik kan ook wel heel erg slecht stil zitten, dus dat helpt ook niet echt mee.

maar zie het gevaar zelf ook zeker wel en de mensen om me heen ook wel, dus ben ook wel ernstig op zoek naar iets meer balans, maar kijk vooral uit naar het moment dat ik het iets beter onder controle heb allemaal zodat je ook even een adempauze kan gaan nemen en dat punt komt ook echt wel steeds dichterbij hoor, het moet idd alleen niet net een week te laat komen, dus daarom gun ik me dit weekend al weer wat fysieke rust en ga lekker met de kids kamperen op het NVZ weekend; om daar dan volgende week weer de rotte vruchten van te kunnen plukken 🙈
Daarbij kunnen leuke karweitjes ook juist ontspannend zijn, karweitjes die een beetje overzichtelijk zijn en veel resultaat geven, als je zijspanwiel fixen
 
het is vooral fijn als je weer wat dingen weg kan strepen omdat ze "af" zijn.

vrouwlief benadrukt dan ook altijd; kijkt toch eens hoe ver we al zijn wat je allemaal al af hebt, maar ik zie vooral wat er allemaal nog moet gebeuren ;)

ben al wel zo verstandig geworden dat ik de schuuruitbreiding dit jaar niet meer ga opstarten, maar die schuif ik wel door naar begin volgend jaar; eerst dit deel even zo goed mogelijk ook echt af maken.

komt wel goed; zoveel vertrouwen heb ik er nog wel in; maar af en toe even een dipje hoort er nu ook eenmaal bij zeggen ze...
 
@EHE, ik ken je niet persoonlijk dus ga mogelijk te ver, maar als ik toch in de tip geef hoek zit en even persoonlijk mag worden: jouw werkmethode klinkt als een perfect recept voor een burn-out over een paar weken. En dan niet dat gezeik met de KPN maar constant alles zelf moeten doen en nauwelijks vrije tijd hebben, en je schuldig voelen als je een weekendje weg gaat. Dit in combinatie met te weinig slapen en een gezin en een day job duwt je vanzelf een keer over de rand. Ook dat heb ik van dichtbij meegemaakt en geloof me, dat wil je echt niet.

Ik zou zeggen, organiseer een BOT in je achtertuin met overdag klussen voor al die handige Harries hier 😉. Zonder dollen, de oplossing kan ik je niet geven maar pas aub goed op jezelf, je lijkt me een geschikte gozer en zulke mensen moet je heel houden, eikels zijn er al genoeg.
Ik ken EHE al een jaar of wat. En ik ken m niet anders _O- 💪
 
@EHE, ik ken je niet persoonlijk dus ga mogelijk te ver, maar als ik toch in de tip geef hoek zit en even persoonlijk mag worden: jouw werkmethode klinkt als een perfect recept voor een burn-out over een paar weken. En dan niet dat gezeik met de KPN maar constant alles zelf moeten doen en nauwelijks vrije tijd hebben, en je schuldig voelen als je een weekendje weg gaat. Dit in combinatie met te weinig slapen en een gezin en een day job duwt je vanzelf een keer over de rand. Ook dat heb ik van dichtbij meegemaakt en geloof me, dat wil je echt niet.

Ik zou zeggen, organiseer een BOT in je achtertuin met overdag klussen voor al die handige Harries hier 😉. Zonder dollen, de oplossing kan ik je niet geven maar pas aub goed op jezelf, je lijkt me een geschikte gozer en zulke mensen moet je heel houden, eikels zijn er al genoeg.

Het heeft even (nog) niks met zijspannen te maken, maar om te laten zien dat ik wel naar goed bedoelde adviezen wil luisteren heb ik gisteren om af en toe te kunnen onthaasten een Harley gekocht.
Nou ja, officieel volgens de RDW niet helemaal een echte, want staat als eigenbouw op papier.
Voorzien van een 1340 evo blok.
Het tokkelt echt fantastisch en de dikke klappen van onderuit zijn echt genieten.
Maar helaas is t me niet gelukt om hem zonder hulp van Kwastert naar huis te rijden, want na 50 km strande ik niet heel erg ver bij Kwastert zijn huis vandaan.
Uitgebreide straat analyse na visueel en elektrisch alles nagelopen te hebben brengt de condensator van het contactpunt als hoofd verdachte naar voren, dus dat is hopelijk weer snel gefixed
20211017_181619.jpg


Heb niet de intentie om er een 3 wieler van te maken.
Wel om hem gaandeweg wat aan eigen wensen aan te passen. Zowel cosmetisch als technisch.
Maar hoop er vooral af en toe met een dikke grijns van oor tot oor mee rond te kunne 'n ploffen
 
Het heeft even (nog) niks met zijspannen te maken, maar om te laten zien dat ik wel naar goed bedoelde adviezen wil luisteren heb ik gisteren om af en toe te kunnen onthaasten een Harley gekocht.
Nou ja, officieel volgens de RDW niet helemaal een echte, want staat als eigenbouw op papier.
Voorzien van een 1340 evo blok.
Het tokkelt echt fantastisch en de dikke klappen van onderuit zijn echt genieten.
Maar helaas is t me niet gelukt om hem zonder hulp van Kwastert naar huis te rijden, want na 50 km strande ik niet heel erg ver bij Kwastert zijn huis vandaan.
Uitgebreide straat analyse na visueel en elektrisch alles nagelopen te hebben brengt de condensator van het contactpunt als hoofd verdachte naar voren, dus dat is hopelijk weer snel gefixed Bekijk bijlage 1686542

Heb niet de intentie om er een 3 wieler van te maken.
Wel om hem gaandeweg wat aan eigen wensen aan te passen. Zowel cosmetisch als technisch.
Maar hoop er vooral af en toe met een dikke grijns van oor tot oor mee rond te kunne 'n ploffen
met dit ga je de ganse dag met een grote smile op je gezicht rondrijden ..... en de ape hanger , reuze leuk ....:Y:Y:Y
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Dan wel een voorraadje condensators mee.
Raar volk, die amerikanen
maar het is zo leuk meneer :Y:Y:Y

had een vriend die zwoer bij BMW , op een dag verteld hij mij dat hij in de US de route 66 gaat rijden met een gehuurde HD .
Ik heb het hem ten stelligste afgeraden met de boodschap dat hij zijn motor bmw gs bij terugkomst op 2de hands ging zetten en een HD ging kopen .... en wat denk je bij terugkomst heeft het geen 3 weken geduurd , gs verkocht , road king gekocht _O-_O-_O-
 
ik heb een vrij brede smaak qua motoren... vind echt heel veel dingen mooi en gaaf;

daarom heb ik er ook zoveel nodig....
man naar mijn hart , ik hou ook van alles en nog wat :)

harley rijden met andere harley rijders is het leukste wat er is , van het ogenblik dat er andere motoren bijkomen is het een heel ander verhaal ...
 
man naar mijn hart , ik hou ook van alles en nog wat :)

harley rijden met andere harley rijders is het leukste wat er is , van het ogenblik dat er andere motoren bijkomen is het een heel ander verhaal ...
Dat zal wel, maar ik heb het niet zo op motorrijders waar maar één merk voor bestaat. Of dat nou Harley, BMW of Yamaha is; mooi dat je merkengek bent!
Maar zo gauw dat uitmond in merkenblindheid, dan schiet je wat mij betreft door.....

Wellicht dat ik daarom zelfs een beetje antipathie heb tegen Harley: er zijn zoveel (ik wil ze niet allemaal over één kam scheren hoor) Harlie-rijders waarvoor er maar één merk bestaat.....
 
harley rijden met andere harley rijders is het leukste wat er is , van het ogenblik dat er andere motoren bijkomen is het een heel ander verhaal ...
het tweede gedeelte kan ik ook niet zo heel goed volgen; bedoel je dat het lastig wordt als er andere merken samen met een harlie op gaan rijden?

verder ben ik zelf eigenlijk juist helemaal niet van dat in groepjes rijden; het is heel gezellig om andere mensen onderweg of 's avonds te treffen, maar het rijden zelf vind ik zelf toch echt het fijnste in mijn eentje; dan kan ik net zo hard of zacht rijden als ik zelf fijn vind; stoppen wanneer ik er zin in heb of echt even "moet" stoppen
 
prachtig ding :Y....ik hoop er ook nog ooit eens te kunnen kopen.
is wel voor verbetering vatbaar (wat niet eigenlijk :)).
ik zou denk ik beginnen met een ander voorvork, met zo'n veer bij het balhoofd, springer heet dat geloof ik.
veel succes en plezier er mee.
 
Het heeft even (nog) niks met zijspannen te maken, maar om te laten zien dat ik wel naar goed bedoelde adviezen wil luisteren heb ik gisteren om af en toe te kunnen onthaasten een Harley gekocht.
Nou ja, officieel volgens de RDW niet helemaal een echte, want staat als eigenbouw op papier.
Voorzien van een 1340 evo blok.
Het tokkelt echt fantastisch en de dikke klappen van onderuit zijn echt genieten.
Maar helaas is t me niet gelukt om hem zonder hulp van Kwastert naar huis te rijden, want na 50 km strande ik niet heel erg ver bij Kwastert zijn huis vandaan.
Uitgebreide straat analyse na visueel en elektrisch alles nagelopen te hebben brengt de condensator van het contactpunt als hoofd verdachte naar voren, dus dat is hopelijk weer snel gefixed Bekijk bijlage 1686542

Heb niet de intentie om er een 3 wieler van te maken.
Wel om hem gaandeweg wat aan eigen wensen aan te passen. Zowel cosmetisch als technisch.
Maar hoop er vooral af en toe met een dikke grijns van oor tot oor mee rond te kunne 'n ploffen

Je weet toch wel waar de meeste Harleys gemaakt zijn hé?!
 
Dat zal wel, maar ik heb het niet zo op motorrijders waar maar één merk voor bestaat. Of dat nou Harley, BMW of Yamaha is; mooi dat je merkengek bent!
Maar zo gauw dat uitmond in merkenblindheid, dan schiet je wat mij betreft door.....

Wellicht dat ik daarom zelfs een beetje antipathie heb tegen Harley: er zijn zoveel (ik wil ze niet allemaal over één kam scheren hoor) Harlie-rijders waarvoor er maar één merk bestaat.....
volledig mee eens ... en ja , ze zitten overal hoor ...
 
het tweede gedeelte kan ik ook niet zo heel goed volgen; bedoel je dat het lastig wordt als er andere merken samen met een harlie op gaan rijden?
ik zat in een motorclub met allerlei merken en soorten motoren en dan is het niet leuk om met een harley te rijden , zijn enkele keren naar het buitenland geweest en zelf de " kleinere " motoren gaan als de brandweer , harley zit al snel met de voetsteunen aan de grond enz ...maar nogmaals , als het allemaal hd zijn is het heel leuk , ik hou er wel van ....en vind ze altijd leuk
 
Mooie machine proficiat!
1340 EVO blok perfecte compromis tussen jong en oud
Grtz Fox
Ps Zelf heb ik het niet zo voor Harley, wie weet komt daar nog verandering in als ik er mij ooit 1 kan permitteren ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Terug
Bovenaan Onderaan