EHE en zij(n)spannen; deel 2

Botten

Rookie
12 jan 2022
29
30
Je hebt het netjes voor elkaar!
Heerlijk die ruimte om je kinderen om de deur te laten rijden.

• Leuk
Waarderingen: EHE

EHE

3StateS
Donateur
1 feb 2010
7.464
2.219
Twente
Facebook
Thanks!

Al is die term netjes nogal relatief.

Onze oudste (een "prinsesje" van bijna 16) denkt daar namelijk heel anders over.. die vind voornamelijk dat we nogal in een primitief oud krot wonen...
Die ziet de voordelen nog niet en kan met haar prinsessenbril nog niet zo goed door alle zooi heen kijken, maar dat komt vast nog wel goed uiteindelijk

EHE

3StateS
Donateur
1 feb 2010
7.464
2.219
Twente
Facebook
Met het oog op Genemuiden as zaterdag net de deken er maar eens afgehaald na een voor mijn doen erg lange winterslaap van 5 maanden...

Sleutel op contact, LPG inspuiten, starten en na een paar omwentelingen liep die gelijk mooi rond.
Blijft toch een mooi systeem dat LPG in vergelijking tot oude versleten carburateurs die na een paar maand stilstaan altijd gesputter geven icm de waardeloze benzine van tegenwoordig

Bekijk bijlage 20220330_202655.mp4

EHE

3StateS
Donateur
1 feb 2010
7.464
2.219
Twente
Facebook
dat zeggen ze idd

alleen in de leasebak gaat hier E10, alle andere voertuigen draaien op 98 of op diesel

GSlandrover

MF veteraan
Donateur
28 jul 2014
1.725
512
Ik heb in mijn tweede tank pure Aspen 4 zitten. Rij ik laatste km naar huis op en lange stilstand start ie dan ook vlot.

• Leuk
Waarderingen: EHE

EHE

3StateS
Donateur
1 feb 2010
7.464
2.219
Twente
Facebook
Ik neem me dat al een paar jaar voor om ze voor winter met een volle tank Aspen weg te zetten, maar dat komt er nooit van...

wat dat betreft werkt rijden op LPG voor mij nog steeds het beste; dan hoef ik nergens over na te denken

Bovenaan Onderaan