EHE en zij(n)spannen; deel 2

Ik denk dat leo de resten bdoeld van waar eerder de schokbreker bevestiging zat
 
Vergeleken bij het midden van de motor valt dat reuze mee. Een beetje flex en een spuitbusje velgenspray en het is opgelost.
 
Nee, ik bedoel die eh.... toestand tussen voor- en achterwiel.

Sorry Leo, maar jij gaat echt niet met je tijd mee.
Deze, CO2-neutrale, hoofdzakelijk op biogas (wegens angstgassen van de berijder) gestookte installatie is iets waar je nog aan moet wennen.
Niet Tokio, maar Brussel heeft ons de weg gewezen en EHE, trouw aan overheidsbeginsels heeft daarop ingespeeld.
Jammer als mensen zo kortzichtig zijn dat ze deze nobele drijfveren niet kunnen onderkennen.

Even een klein praktisch vraagje EHE: Angstgasgestookte installaties mogen we tot dit moment zien als een novum. Dapper dat je de handschoen hebt opgenomen, wetend dat pioniers meestal postuum worden gewaardeerd.
Dus klein praktisch vraagje: Haal jij met je angstgasgestookte installatie het einde van de straat?
Als je daarop bevestigend kan antwoorden, mag je ook worden toegevoegd aan het rijtje pioniers van onze technische ontwikkelingen.
 
Sorry Leo, maar jij gaat echt niet met je tijd mee.
Deze, CO2-neutrale, hoofdzakelijk op biogas (wegens angstgassen van de berijder) gestookte installatie is iets waar je nog aan moet wennen.
Niet Tokio, maar Brussel heeft ons de weg gewezen en EHE, trouw aan overheidsbeginsels heeft daarop ingespeeld.
Jammer als mensen zo kortzichtig zijn dat ze deze nobele drijfveren niet kunnen onderkennen.

Even een klein praktisch vraagje EHE: Angstgasgestookte installaties mogen we tot dit moment zien als een novum. Dapper dat je de handschoen hebt opgenomen, wetend dat pioniers meestal postuum worden gewaardeerd.
Dus klein praktisch vraagje: Haal jij met je angstgasgestookte installatie het einde van de straat?
Als je daarop bevestigend kan antwoorden, mag je ook worden toegevoegd aan het rijtje pioniers van onze technische ontwikkelingen.

Volgens mij post Tinting onder een andere naam ;)
 
Heb even gekeken onder Tingting:

Laatste bezoek:
vrijdag 20 maart 2015 20:09 (8 maanden, 28 dagen, 2 uren en 14 minuten geleden)


Hé wat is er gebeurd? In het beton gestort vanwege bepaalde opmerkingen?
Staat mij dat ook te wachten?

We houden het wel sportief hè.
Eerst gele kaart, dan rode en dan pas.....
 
TingTing??

Degene die het EGT in Luxemburg waar hij met z'n blauwe Guzzi zomaar heenreed, met 0 km ervaring, ook meegemaakt hebben, zullen het met me eens zijn.

TingTing hoort in de eregalerij der zijspanrijders!
 
Haha, mooi gesproken d'ouwe 👍

Tingting stond bekend om zijn typische en poetische manier van omschrijven. Daar doelt jfj op
 
Maar om nog evwn op leo zijn vraag terug te komen dan:
Ik heb geen idee hoeveel moeite dasher gaat doen om het allemaal heel netjes te maken.
Ik verwacht eigenlijk dat hij hem lekker rauw gaat laten
 
Maar om nog evwn op leo zijn vraag terug te komen dan:
Ik heb geen idee hoeveel moeite dasher gaat doen om het allemaal heel netjes te maken.
Ik verwacht eigenlijk dat hij hem lekker rauw gaat laten


Niet op de barbecue ....?? :/ -O- -O-





:+



Edit; hulde voor je werk EHE !
 
Laatst bewerkt:
Heb even gekeken onder Tingting:

Laatste bezoek:
vrijdag 20 maart 2015 20:09 (8 maanden, 28 dagen, 2 uren en 14 minuten geleden)


Hé wat is er gebeurd? In het beton gestort vanwege bepaalde opmerkingen?
Staat mij dat ook te wachten?

We houden het wel sportief hè.
Eerst gele kaart, dan rode en dan pas.....
Ting is gaan minderen met MF ivm vele andere tijdrovende hobbies ( zeilboot bv ) ;)

Heb nog wel af en toe contact met hem, gaat prima, rijdt weinig.
 
we zijn weer wat verder.

eerste opzet voor de remmerij, omdat het originele plan achter de achterbrug als schommel was om de veel tijd uit te sparen in de constructie zou ook de achterrem gerecycled worden.

maar dat was toch nog niet zo makkelijk.

aan de bovenkant monteren lukte niet omdat de klauw en ankerplaat daar geen enkele bevestigingsmogelijkheid heeft.

onder de brug leek dan ook een goede optie, maar wat ik even over het hoofd gezien had is dat zo de reactie stang naar links kan trekken terwijl het bevestigings punt van de klauw nog eerst een stukkie omhoog wil draaien.

slecht plan dus
full
 
omdat nu toch alles qua ophanging opnieuw moest kwam Dasher met het geniale idee om eens te kijken of Honda inderdaad net lego is en ja hoor; een voorremschijf past zomaar op een achtervelg
full


scheelt weer en paar cm in diameter :)
 
Laatst bewerkt:
eerst nog gekeken of de voor remklauwen van de cbr zelf gebruikt konden worden, maar daar zit door het Dual braking systeem zoveel zooi aan dat het echt een helse klus zou worden om dat een beetje netjes weg te werken.

dus toen maar snel een oude fireblade klauw uit mijn verzameling gepakt.

ziet er ook gelijk veel gelikter uit met die andere schijf
full
 
de laatste loodjes....

gaten in de balhoofdplaat voor de risers
full
 
en dopjes om de bovenkant van de poten af te pluggen
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan