EHE en zij(n)spannen; deel 2

Komt vast goed Jan.

De achterkant zit inmiddels al weer netjes in elkaar en de remdruk ook voor elkaar.

Morgen kan ik pas terug naar Motoport en ik denk dat ik maar voor de duurdere maar wel snelle optie ga om dit setje te houden voor de helft van de ringen die wel passen ( 32 en 34 mm zuigers zitten er in deze Nissins) en alleen de 34 mm ringen dan OEM Honda ga kopen, want die hadden ze vorige week wel gewoon op voorraad liggen. Alleen kom je dan voor twee klauwen al snel boven dd €100,- uit terwijl een compleet revisie setje inclusief remblok geleider pasjes slechts €38,91 kost
 
IMG_20200213_0051037.jpg


Hieperdepiep!

Ja, hij staat nog met de wieltjes van de vloer, maar ik heb weer remmen, een werkende km teller, een niet lekkende benzine kraan en zelfs al stuurduutsers (met dit jaar een beugeltje voor t rem hendel, zodat de mof niet meer tegen de rem aan kan duwen door de rijwind)

Het ontluchten was uiteraard weer een ware martelgang, maar t is weer gelukt.

Morgen paar boodschapjes doen, nog even voor de zekerheid alles nalopen voor ik m laat zakken en dan de zooi inpakken en vrijdag op naar t AET!!! 🍻
 
IMG_20200720_2025128.jpg
eindelijk het span weer eens gebruiken waarvoor het oorspronkelijk ooit begonnen was...
Met je kids op pad kunnen.

Het was wel een uitdaging om zelfs zo minimalistisch mogelijk alles mee te krijgen, maar gelukkig hebben ze nog niet veel beenruimte nodig en met die kleine dame van 4 die aan attitude geen gebrek heeft erbij heb ik het me niet extra makkelijk gemaakt, maar laten we t maar als investering voor de toekomst zien 😇🤷‍♂️
 
Je kan nu eenmaal niet alles altijd helemaal zelf Kwastert 😇

Zelfs die zelf gemaakte kroost heb ik immers niet helemaal alleen kunnen doen
 
Bekijk bijlage 1525045eindelijk het span weer eens gebruiken waarvoor het oorspronkelijk ooit begonnen was...
Met je kids op pad kunnen.

Het was wel een uitdaging om zelfs zo minimalistisch mogelijk alles mee te krijgen, maar gelukkig hebben ze nog niet veel beenruimte nodig en met die kleine dame van 4 die aan attitude geen gebrek heeft erbij heb ik het me niet extra makkelijk gemaakt, maar laten we t maar als investering voor de toekomst zien 😇🤷‍♂️

Daar waren wij tot afgelopen zondag
 
De vorm en het smalle van de ZBar bleven me altijd nog wel een beetje irriteren.
Qua rijden vind ik die hoogte perfect, maar de looks matchen niet zo goed met de rest

IMG_20200803_1600424.jpg
 
Dus toen ik zondag opeens mijn sturen collectie wel heel erg voordelig (lees gratis) kon uitbreiden met deze 5 stuks begon de veranderdrift weer een beetje toe te slaan.
Ik was vooral geïnteresseerd in de bovenste 4 want lage stuurtjes zijn altijd fijn op een dikke naked zoals een GL1000, maar dat onderste rare toer stuur zag ik ook wel iets in...

IMG_20200801_1319478.jpg
 
Dus vanmorgen eens een brutale poging gedaan met een simpel 22 Loodgieters buig ijzer...
En dat ging wel heel erg mooi en makkelijk

IMG_20200803_0854351.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan