EHE en zij(n)spannen; deel 2

Dit soort foto's zijn best confronterend.
Ik heb laatst ook alles naar buiten gezet omdat ik wilde vegen.
Er stond binnen een half uur een motor agent naast die een praatje wilde maken.
Wijzend naar de Snavel: "Daar rij je toch zeker niet meer op?"
Ik: "Niet als jij in de buurt bent"

Hij kon er wel om lachen gelukkig.
 
IMG_20200917_1441174.jpg


@Dropje73 vroeg zich af waar ik al die zooi toch laat...
Nee, ik heb geen loods...
De locaties waar alles precies staat wisselt nog wel eens en sinds afgelopen winter speel ik een klein beetje vals doordat een GL hardtail project en de ducati ST4 bij mijn schoonmoeder staan.

Maar op dit moment staan de blade en mijn GL span onder de carport.
 
IMG_20200917_1440293.jpg


Achter die grijze deuren kom je in mijn carport-berging en daar staat nu de CBX, een solo GL1000 en mijn cafefighter project. En ook de PW van de kinderen en al onze trapfietsen
 
IMG_20200917_1444129.jpg


Ga je nog een deur verder dan kom je in mijn garage/werkplaats en daar staat er nu eentje op de brug en rechts achter het zeil staat mijn chevy Van
 
Nou dat is zo bij elkaar toch best forse ruimte...
Wij hebben een aangebouwde garage, heb er ook wel eens over gedacht een kapje er op te zetten, kun je toch aardig wat meuk kwijt.
Nu een huis in beeld met een dubbele garage en daarop een kapje. Staat alleen een beetje op ongelukkig plekje, misschien toch nog maar iets verder zoeken.
Pasgeleden mis gegrepen bij woning met flinke garage en nog een kleine boeren schuur, met daarin een werkplaats/atelier, die had perfect geweest.
 
Hoi.

Regel #1, ruimte is rommel in het kwadraat.

En als je toch verhuisplannen hebt, een mooie gelegenheid om al die verzamelde zooi eens uit te spitten en verkopen/weg pleuren.
Heb ik 5 jaar geleden gedaan.

Nu terug naar 4 rijdende motorfietsen, een kroegfiets, een zitmaaier en haar autootje, mooi zat.

Groeten, Paul.
 
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb het meeste georganiseerd liggen (daar zal niet iedereen het mee eens zijn ; ))
Zelden tot nooit ben ik iets kwijt.
Toen ik 6 jaar geleden verhiuisde naar waar ik nu woon waren de meubels, huisraad e.d. 1 bus en een halve aanhanger.
De schuur verhuizen was 12 aanhangers. Ik heb toen niks weg gegooid en ik heb ook niks in mijn handen gehad waarvan ik niet meer wist dat ik het had.

Ik ben nog steeds heel blij met de ruimte die ik heb. Het komt wel vol te liggen daar heb je gelijk in, maar ik zie dat niet als iets negatiefs.
Een lege schuur daar heb je ook niks aan.
 
eens met DAF en ik kan onderschrijven dat ik diep onder de indruk was en ben van de gestructureerdheid waarmee DAF al zijn spullen heeft opgeslagen.
ik heb het ietjse minder gestructureerd... maar weet nog steeds wel aardig goed wat en waar het ligt (maar heb ook maar weinig spullen vergeleken met DAF)
 
Ik ben van nature ook een beetje een verzamelaar en weet uit ervaring als ik iets Weg Doe dan kom ik het morgen tekort .
Toch ben ik er al in gebeterd, vroeger spaarde ik alles nu enkel nog dingen waarvan ik redelijk zeker ben dat ik het vroeg of laat nog zal kunnen gebruiken
 
...
ik heb het ietjse minder gestructureerd... maar weet nog steeds wel aardig goed wat en waar het ligt (maar heb ook maar weinig spullen vergeleken met DAF)

Ik heb alles nog veel minder gestructureerd en toch grijp ik maar heel zelden mis.
Ik weet heel goed waar alles ligt. Dat ik een aantal zaken gewoon zou kunnen wegmikken weet ik ook heel goed maar ik kies er voor om het te bewaren.
 
Hoi.

Was er klaar mee, en slik er pillen voor. :+

Al worden de kratten met 'je weet maar nooit' al voller en al meer. 🙄

Groeten, Paul.
 
  • Wow
Waarderingen: EHE
Hoi.

Was er klaar mee, en slik er pillen voor. :+

Al worden de kratten met 'je weet maar nooit' al voller en al meer. 🙄

Groeten, Paul.

ik ben er nog lang niet klaar mee... het todo lijstje is nog veels te lang _O-
 
Ik ben zeer ongestructureerd maar heb intussen geleerd dat je niet teveel projecten moet hebben, ooit komt namelijk nooit. En tot die tijd heb je er alleen maar last van.
 
Ah ja, onze garage staat ook behoorlijk vol, maar weet inderdaad over het algemeen alles ook wel te vinden.

Ik kan er alleen slecht tegen dat daar meuk ligt te verstoffen waar we werkelijk geen reet meer mee doen.
Ik denk dan aan 3 zitverhogers waarvan twee met rugleuning, een Thule opvouwbare dakkoffer die ik elk jaar tevoorschijn trek en die elk jaar zachtjes begint te verteren of een Tacx fietstrainer waarover een maatje al 2 jaar roept dat hij hem misschien wel van mij over wil nemen.
Maar ook een oude racefiets van vrouwlief waarvan de emotionele band inmiddels gelukkig is afgelopen.
Ik zal maar weer eens eea te koop gaan zetten
 
af en toe eens wat verkopen is ook nooit verkeerd en daar ben ik ook wel redelijk goed in geworden; de GL die nu op de brug staat is ook geen blijver en gaat een deel van mijn voorraad spullen op laten lossen

en heb begin dit jaar die TR1 nog gereanimeerd en gelijk weer verkocht, maar die heeft vrijwel naadloos opvolging gekregen door de Fireblade en die blijft voorlopig nog wel even...

ik wil binnenkort wel weer eens flink de stofkam door de zoldervoorraad gaan halen, want daar ligt ook wel wat spul dat echt wel weg kan inmiddels en nu de kleinste inmiddels ook niet meer super klein is moet ik idd ook maar eens marktplaats gaan vervuilen met bobike fiets zitjes, een fietskar en er staan eigenlijk ook nog wel een paar fietsen te veel in de rij
 
Vroeger, heel lang geleden zijn de kartstoeljes waar bij ons de kinderen ingezeten hebben in de zijspanbak, al naar EHE geëmigreerd...

En die liggen nu al weer een paar jaar stof te happen op de zolder van EHE....
 
Terug
Bovenaan Onderaan