EHE en zij(n)spannen; deel 2

En daarna de schuur van binnen pimpen, want dat gaat in eerste instantie ons huisje worden.
Zodra we er inzitten komt er nog een stukje bij deze schuur aan en daarna gaan we bekijken wanneer en hoe drastisch we t huis nog onder handen gaan nemen
 
Klaar!
16105664852008470141944062911153.jpg
 
Heel mooi en leuk dat detail op de zijkant van de bak. Knap werk:}

Maar die lichte wielen.. Daar ga je veel op zien. Gelukkig cardan, dat scheelt al wat.
 
Heel mooi en leuk dat detail op de zijkant van de bak. Knap werk:}

Maar die lichte wielen.. Daar ga je veel op zien. Gelukkig cardan, dat scheelt al wat.
het achterwiel zie je toch al bijna niet meer terug... dus dat zijn nog maar 2 lichte wielen ;)

beetje bijhouden en dan moet het niet zo'n probleem zijn verwacht ik. Het is niet zo dat ik m dagelijks door weer en wind gebruik
 
Het is mijn stijl ook niet. Maar dat maakt ook niet uit. Erwin had een paar wensen. Die heb ik geprobeerd te vertalen, met wat aanpassingen die ik vanuit mijn ervaringen, of vakkennis (geef het een naam) raadzaam vond. 😇
 
En het vervuilen van de wielen: ik heb zelf ook witte wielen. Af en toe even wassen, enninspuiten met wd40 of cockpitspray. De laksoort is zodanig dat het vuil er niet echt aan hecht. Dus je moet ze wel schoonmaken, masr als je dat een beetje bijhoudt, dan zit het vuil niet vast.
Of je doet er niks aan, dan ziet er lekker doorleefd uit💪.

Of je nou vieze knalblauwe wielen het of vieze witte wielen, dat maakt dan ook niet meer uit....
 
Het is mijn stijl ook niet. Maar dat maakt ook niet uit. Erwin had een paar wensen. Die heb ik geprobeerd te vertalen, met wat aanpassingen die ik vanuit mijn ervaringen, of vakkennis (geef het een naam) raadzaam vond. 😇
je hebt goed geluisterd hoor!

het is helemaal mijn stijl en ja ik besef me dat die er commercieel gezien niet bepaald interessanter door is geworden, maar dat boeit me lekker geen ene mallemoer, want ik vind het prachtig!
en echt voornemens om hem binnen kort van de hand te doen ben ik toch al niet.
En als alles lukt heb ik straks ruimte zat voor 2 zijspannen in mijn schuur, dus dan kan die gewoon als familie schip blijven en kan de 3S ducati (als ik er ooit nog aan toe kom...) gewoon lekker onpraktisch en lekker radicaal gaan worden :t
 
En het vervuilen van de wielen: ik heb zelf ook witte wielen. Af en toe even wassen, enninspuiten met wd40 of cockpitspray. De laksoort is zodanig dat het vuil er niet echt aan hecht. Dus je moet ze wel schoonmaken, masr als je dat een beetje bijhoudt, dan zit het vuil niet vast.
Of je doet er niks aan, dan ziet er lekker doorleefd uit💪.

Of je nou vieze knalblauwe wielen het of vieze witte wielen, dat maakt dan ook niet meer uit....
nou nou.... zo vies waren de wielen toch ook nog niet?
er zat wat donker pigment hier en daar in de blauwe poeder.... daar kon ik niks aan doen; dat zat er al in toen ik m kocht ;)
 
Ik kan me niet voorstellen dat het iemand zijn stijl is, ook niet van Ehe. De motor is in Bagger style, die zijn normaal matzwart of poepmetallic. Dit is een speelgoedkleur. Daarom niet minder mooi, ik vind het zelfs hardstikke gaaf, heerlijk controversieel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan