EHE en zij(n)spannen; deel 2

Dat zal wel, maar ik heb het niet zo op motorrijders waar maar één merk voor bestaat. Of dat nou Harley, BMW of Yamaha is; mooi dat je merkengek bent!
Maar zo gauw dat uitmond in merkenblindheid, dan schiet je wat mij betreft door.....

Wellicht dat ik daarom zelfs een beetje antipathie heb tegen Harley: er zijn zoveel (ik wil ze niet allemaal over één kam scheren hoor) Harlie-rijders waarvoor er maar één merk bestaat.....
Helemaal mee eens. Een hele groep maakt zichzelf ronduit belachelijk. Ehe blijft me af en toe verbazen met keuzes. Ik moet vaak hier aan denken bij het zien van zo'n Amerikaanse koffiemolen.
 
Ehe blijft me af en toe verbazen met keuzes.
Daar klagen er wel meer over, ligt dus niet aan jou 🤣

Ik vindt zo'n dikke chopper gewoon gaaf!
Altijd al gevonden en t is voor mezelf gewoon een heerlijk gevoel om zo onpraktisch toch lekker rond te ploffen.

Maar dat betekend niet dat ik t niet ook super kicken vindt om met de fireblade op 1 oor bochten door te knallen.
Of lekker te driften door t zand (ja, ik mis nog steeds een motortype momenteel)
Of op drie wielen door de bochten te glijden.
Of heerlijk relaxed rond te tokkelen.

En hoewel bijna alle motorrijders een bloedhekel lijken te moeten hebben aan wielrenners vind ik t ook lekker om te fietsen (maar ook dat weer liever in mijn eentje en absoluut niet in zo'n grote groep)

Kortom: ik ben idd niet zo heel makkelijk in één hokje te drukken en dat vinden een heleboel mensen best wel eens ingewikkeld om te kunnen volgen


Maar dat southpark fragment is en blijft geweldig en onder de mijne zitten ook volledig open dragpipes nu en dat ga ik echt nog wel veranderen, maar ik durf t haast niet hardop te zeggen, maar toen zondag ochtend er een auto alarm afging toen ik weg reed na t aftanken, moest ik daar toch wel even om lachen.
Soms is t toch ook gewoon leuk om iets onbenullige te doen?
Alleen is dat in deze betuttelende huidige maatschappij haast nergens meer geaccepteerd en misschien is dat nog wel het meest schokkende aan alles...

Mensen plaatsen mensen graag in hokjes en als je eenmaal voor rechts hebt gekozen mag je eigenlijk niet meer voor links kiezen en al helemaal niet voor allebei.
 
Laatst bewerkt:
@EHE tis niks voor mij maar ik snap de gedachte. Daarom heb ik een DR350 erbij gekocht, om te ontstressen op een eenpitter ploffert. Maar nou heb ik weer stress omdat dat ding maar steeds niet klaar is... (wet van behoud van ellende)
 

Bijlagen

  • 20211016_154815.jpg
    20211016_154815.jpg
    235,8 KB · Weergaven: 48
  • Leuk
Waarderingen: JPee
De DR is nog steeds niet klaar?...
Knap frustrerend, maar gelukkig heb je nog meer opties staan ;)

Maar een zandhapper mist hier ook nog steeds en inmiddels al veel te lang, dus wie weet....
Al kan ik daar vooral nog geen goede keuze maken tussen wat dan goed genoeg voor me zou zijn, dus misschien ga ik nog wel eens TET rijden met een GL op noppen
 
De DR is nog steeds niet klaar?...
Knap frustrerend, maar gelukkig heb je nog meer opties staan ;)

Maar een zandhapper mist hier ook nog steeds en inmiddels al veel te lang, dus wie weet....
Al kan ik daar vooral nog geen goede keuze maken tussen wat dan goed genoeg voor me zou zijn, dus misschien ga ik nog wel eens TET rijden met een GL op noppen
haha een GL op noppen. heb wel in Solla ooit een duitser op een fireblade met noppen gezien. Hard door de blubber en vervolgens hard op zijn bek. Ik weet niet hoor... maar een klein offroadje heb je al voor weinig, weet ik inmiddels. Enne: Hij loopt, hij loopt goed, maar pakking in de carb lekt een beetje, en garagist heeft even een klus in de maisbouw...
 
Screenshot_20211019-135940_OneDrive~2.jpg


Heb eigenlijk al een paar jaar in de kop om t gewoon hier mee te gaan proberen
 
De DR is nog steeds niet klaar?...
Knap frustrerend, maar gelukkig heb je nog meer opties staan ;)

Maar een zandhapper mist hier ook nog steeds en inmiddels al veel te lang, dus wie weet....
Al kan ik daar vooral nog geen goede keuze maken tussen wat dan goed genoeg voor me zou zijn, dus misschien ga ik nog wel eens TET rijden met een GL op noppen
Heb je die GL met noppen in Renswoude wel eens gezien. Beestachtig mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan