EHE en zij(n)spannen; deel 2

Mooie motor Erwin ik had er vrijdagochtend ook nog even naar gekeken toen ik bij Joost was
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
De DR is nog steeds niet klaar?...
Knap frustrerend, maar gelukkig heb je nog meer opties staan ;)

Maar een zandhapper mist hier ook nog steeds en inmiddels al veel te lang, dus wie weet....
Al kan ik daar vooral nog geen goede keuze maken tussen wat dan goed genoeg voor me zou zijn, dus misschien ga ik nog wel eens TET rijden met een GL op noppen
Ik heb m! Eerste maisveld al achter de rug
 

Bijlagen

  • 20211022_155716.jpg
    20211022_155716.jpg
    287 KB · Weergaven: 24
20211026_180912.jpg


Ik heb 'm al iets braver gemaakt met een wat saaier stuurtje.
Hij ploft nog steeds wel af en toe lekker rond, maar gun me er niet teveel tijd voor.
Leefgedeelte in de schuur is aardig op orde nu, maar de werkplaats nog lang niet, dus daar gaat even de meeste vrije tijd in zitten nu
 
die banden zijn van 2006, dat gecombineerd met dat die de laatste jaren niet heel fanatiek gepoetst is, maakt het wel logisch dat er niet zo heel veel wits meer aan is aan die banden; mogen dus samen met een echt grote onderhoudsbeurt ook nog wel een paar nwe banden op.

maar dat komt nog wel; hopelijk later deze winter; of anders van het voorjaar
 
20211028_231133.jpg


Zoals gezegd is de rest van de familycave al aardig op orde aan t raken. Het is een gezellig kamertje geworden en van de belangrijkste gemakken voorzien. Prima ruimte om de eerste paar jaar in te overleven
 
20211114_172641.jpg


Maar hier is nog wel wat werk te doen qua aankleding.
Machines beginnen nu dus eindelijk hun plek binnen te krijgen en ben druk aan t nadenken wat de meest handige indeling zal worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan