EHE en zij(n)spannen; deel 2

zo, alles staat er in en het werkt ook weer;

alleen nog een beetje met de kwast in het liftgat rond strijken en dan mag alles weer vies gaan worden
20211228_121920.jpg
 
Mooi man! Ik ben jaloers!
Heb je wel ergens een "vuile hoek" om te lassen en te slijpen?
Een toetsenbord vind het namelijk niet zo leuk om een regen aan slijpstof over zich heen te krijgen is mijn ervaring...
 
Mooi man! Ik ben jaloers!
Heb je wel ergens een "vuile hoek" om te lassen en te slijpen?
Een toetsenbord vind het namelijk niet zo leuk om een regen aan slijpstof over zich heen te krijgen is mijn ervaring...
nee, dat is nog wel even behelpen inderdaad

van het voorjaar hoop ik te kunnen beginnen aan de uitbreiding van de schuur en daar ga ik wel een slijphokje in aftimmeren.

als het toetsenbord het tot die tijd niet overleefd, ga ik wel met een paar vragende puppy ogen naar ICT toe dat ik zelf ook niet snap dat die alweer stuk is...
 
ja, onze leef keuken zit voorlopig even in de schuur en dus naast de werkplaats
 
Het is wel echt een leuk ding zeg!

Maar ook wel een bonk roestige ellende, maar zal er eens in duiken.
 
ahhh wat supergaaf zeg! Ik wou dat ik 10 was en dat mijn vader er dan een zou kopen voor op de boerderij :) Echt, daar gaat mijn fantasie echt van op hol. Doen, Erwin!
 
nou... ik weet het niet hoor.... denk dat die al wel een beetje aan de kleine kant is en ik zou als opvolger van de PW liefst iets neerzetten met versnellingen; dan leren ze dat ook maar gelijk

maar alles wat een beetje gangbaar is, vragen ze tegenwoordig de hoofdprijs voor ( of het is chinese rommel)
en nog een opknap project zit ik niet echt op te wachten; heb nog zat te doen zeg maar...
 
ja, ook dat nog; dat is voor het aanleren van de juiste reflexen niet optimaal
 
Mijn pa had vroeger ook een cota waar ik op reed.een 200

Wel een stuk ouder, stalen frame
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Dat is wel een monster voor die mannetjes. Heb je het gas nog beperkt?
Is nog niet nodig geweest tot dusver.

Ik moet m nog even goed nalopen.
Hij lijkt nu iets te rijk te staan. Waardoor die onbelast / in de lage versnellingen nog niet echt op toeren wil komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan