ehh ja hoe noemen we dit!!!!

joeltje

MF veteraan
5 dec 2001
2.368
0
44
Vught
13.mpeg is wel gaaf... Gsxr750 met gloeiende uitlaat pijpen...

Zeg maar ipv het gebruikelijke bandje oproken :) :)

Bobbert

Die hard MF'er
24 feb 2002
878
0
KUT ik had ff hele index gemaakt met wat de filmpjes waren maar omdat het forum niet geheel goed werkt, gaf die foutmelding bij het posten en nu is alle tekst weg en heb geen zin meer om alles opnieuw te typen,..... :(

Misschien voor de admin toch ff dringent verzoek om het eens te maken, want dis al me 2de keer ;(

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.139
0
www.pricewatch.be
KUT ik had ff hele index gemaakt met wat de filmpjes waren maar omdat het forum niet geheel goed werkt, gaf die foutmelding bij het posten en nu is alle tekst weg en heb geen zin meer om alles opnieuw te typen,..... :(

Misschien voor de admin toch ff dringent verzoek om het eens te maken, want dis al me 2de keer ;(
Als je dan simpelweg een keer op die BACK knop ramt zie je al je tekst weer.. kan je'm lekker copy'en en voila

BYM

MF veteraan
19 mei 2001
2.368
0
Zaan-city

Ik doe meestal voordat ik op [POSTEN] klik de volgende handelingen:
CTRL-A (selecteer alles)
CTRL-C (kopieer geselecteerde naar geheugen)

Mocht het nu fout gaan, dan hoef ik enkel maar een reply te geven met daarin
CTRL-V (gekopieerde plakken)

Serieus, ik doe dit heel vaak, niet met reply's waar een enkel zinnetje inzit ofzo maar met een lapje tekst, echt wel!

Laatst bewerkt:

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
0
Ik doe meestal voordat ik op [POSTEN] klik de volgende handelingen:
CTRL-A (selecteer alles)
CTRL-C (kopieer geselecteerde naar geheugen)

Mocht het nu fout gaan, dan hoef ik enkel maar een reply te geven met daarin
CTRL-V (gekopieerde plakken)

Serieus, ik doe dit heel vaak, niet met reply's waar een enkel zinnetje inzit ofzo maar met een lapje tekst, echt wel!
:^

BYM snapt het. :}