ehh ja hoe noemen we dit!!!!

13.mpeg is wel gaaf... Gsxr750 met gloeiende uitlaat pijpen...

Zeg maar ipv het gebruikelijke bandje oproken :) :)
 
KUT ik had ff hele index gemaakt met wat de filmpjes waren maar omdat het forum niet geheel goed werkt, gaf die foutmelding bij het posten en nu is alle tekst weg en heb geen zin meer om alles opnieuw te typen,..... :(

Misschien voor de admin toch ff dringent verzoek om het eens te maken, want dis al me 2de keer ;(
 
Wreed...

Klote is alleen wel dat dat stemmetje (1 van dé) in je achterhoofd dan ineens weer ff spreekt..
 
KUT ik had ff hele index gemaakt met wat de filmpjes waren maar omdat het forum niet geheel goed werkt, gaf die foutmelding bij het posten en nu is alle tekst weg en heb geen zin meer om alles opnieuw te typen,..... :(

Misschien voor de admin toch ff dringent verzoek om het eens te maken, want dis al me 2de keer ;(

Als je dan simpelweg een keer op die BACK knop ramt zie je al je tekst weer.. kan je'm lekker copy'en en voila
 
KUT ik had ff hele index gemaakt met wat de filmpjes waren maar omdat het forum niet geheel goed werkt, gaf die foutmelding bij het posten en nu is alle tekst weg en heb geen zin meer om alles opnieuw te typen,..... :(

Misschien voor de admin toch ff dringent verzoek om het eens te maken, want dis al me 2de keer ;(

Ik doe meestal voordat ik op [POSTEN] klik de volgende handelingen:
CTRL-A (selecteer alles)
CTRL-C (kopieer geselecteerde naar geheugen)

Mocht het nu fout gaan, dan hoef ik enkel maar een reply te geven met daarin
CTRL-V (gekopieerde plakken)

Serieus, ik doe dit heel vaak, niet met reply's waar een enkel zinnetje inzit ofzo maar met een lapje tekst, echt wel!
 
Laatst bewerkt:
Ik doe meestal voordat ik op [POSTEN] klik de volgende handelingen:
CTRL-A (selecteer alles)
CTRL-C (kopieer geselecteerde naar geheugen)

Mocht het nu fout gaan, dan hoef ik enkel maar een reply te geven met daarin
CTRL-V (gekopieerde plakken)

Serieus, ik doe dit heel vaak, niet met reply's waar een enkel zinnetje inzit ofzo maar met een lapje tekst, echt wel!
:^

BYM snapt het. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan