EICMA 2021

Bietbat

Die hard MF'er
28 aug 2020
398
1.678
Het lijkt dat EICMA dit jaar (2021) in november geplanned is volgens deze informatie.

EICMA 2021

1609623904154.png
 
Ik nog niet, naar als het kan lijkt het mij wel tof.
 
Het is meer dan de beurs. Weekendje weg, goed hotel, lekker eten, enz. Het is aan te raden.
 
Het is meer dan de beurs. Weekendje weg, goed hotel, lekker eten, enz. Het is aan te raden.
Ik ben er zelf 2 keer geweest, het is inderdaad aan te raden om ook even te genieten van de stad Milaan.
Vrijdagavond en de hele Zaterdag naar de beurs, 's avonds stappen.
enigste minpuntje, zoals vaker, de vliegtijden en de tijd daar omheen..
 
Onbegrijpelijk dat je zo staat te kwijlen voor een motor...ik wacht totdat hij toevallig bij een dealers staat.
Waarom vind je dit onbegrijpelijk? Het gaat er om dat je als eerste erbij bent, zodat je live kan zien wat er (misschien) eerst enkel op een plaatje zichtbaar was. Of je het de moeite waard vind om daarvoor naar de EICMA te gaan mag een ieder lekker zelf weten.
En wat anderen ook schreven; gewoon een lekker motordagje uit!

Verder: Jij bent toch ook niet zo dat je van je motormaten pas later hoort wat er op MF geschreven is?
Je bent er meestal aardig snel bij op dit forum....
 
Tuurlijk mag iedereen bepalen, helemaal niks op tegen.

Om zo’n ding onder zulke omstandigheden te bekijken is gewoon niet te doen.
 
Deze beurs is zo groot en ruim opgezet dat het prima te doen was altijd. Heel wat anders dan die rommelmarkt in Utrecht.
:^ het kan even druk zijn als er een bekende MotoGP of Superbike coureur op een stand staat, verder valt het wel mee hoor
het is net wat je gewend bent denk ik
 
Ik ging altijd naar de Intermot in Keulen. Een stuk dichterbij (goed zelf te rijden), een stuk goedkoper, en vrijwel hetzelfde aanbod. Ja, niet de nieuwste motoren, maar die boeien mij toch maar matig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan