Eicma Milaan en Intermot Keulen 2012

TC800

MF veteraan
In memoriam
10 apr 2005
3.195
215
..
Wie gaat er dit jaar naar de Intermot en/of EICMA?

Op deze beurzen (de 2 grootste en belangrijkste van Europa) zie je alle nieuwtjes omtrent modellen,kleding en accesoires etc.etc. op motorgebied.




http://www.intermot-cologne.com/en/intermot/home/index.php​
Koelnmesse
Messeplatz 1
50679 Cologne,
Germany​

full
Vanaf Arnhem is het maar 160km, Koln en de beurs staan goed aangegeven
full




http://www.eicma.it/en/
FIERA MILANO
SS. 33 del Sempione 28
20017 Rho (MI)​

full

Met Ryanair vlieg je voor een paar tientjes naar Bergamo, hotels genoeg en Milaan is een leuke stad om je 's avonds te vermaken, de metro brengt je in 10min naar de beurs.
full




De Intermot en de EICMA zijn de belangrijkste motorbeurzen van Europa en misschien wel van de wereld. De 2012-editie van de Intermot in Keulen zal van 3 tot en met 7 oktober 2012 voor het publiek geopend zijn, vooraf gegaan door één dag voor de pers.De Intermot zal plaatsvinden in de hallen 6, 7, 8, 9 en 10.1 van het Koelnmesse beursgebouw, waardoor totaal zo'n 110.000 vierkante meter aan beursvloer ontstaat. De Intermot is de tweejaarlijkse motorbeurs die voor veel grote merken de lokatie voor de onthulling van nieuwe modellen is. In de jaren dat de INTERMOT gehouden wordt is het altijd afwachten of de fabrikanten voor de Intermot of de Italiaanse EICMA kiezen. Traditioneel kiest BMW voor de Intermot en de Italiaanse merken voor de EICMA, alle andere merken hebben geen vaste keuze. De jaarlijks gehouden EICMA in Milaan is van 15 t/m 18 november voor het publiek geopend, met daarvoor op 13 en 14 november twee dagen voor de pers en handelaren. (tekst©Nieuwsmotor.nl)
 
Laatst bewerkt:
Zit nog te twijfelen, Eicma is leuk (paar jaar geleden voor 1 cent naar Bergamo gevlogen :+ ), Intermot is minder gedoe, maar iets meer dan een uur rijden vanaf hier.
 
Dit jaar Intermot. Vorige keer naar Milaan geweest, maar dat was de moeite niet echt waard. Milaan is dan ook nog eens geen leuke stad als je geen vrouw of homo bent :+
 
Voor mij ook dit jaar Intermot. Het zal de eerste keer worden dat ik naar deze beurs ga. Ik ben benieuwd. Wij gaan morgen.
 
Wilde gaan naar de Intermot maar helaas zit dat er niet in dit weekend. Mocht iemand nog gaan (of vandaag of morgen), zou iemand dan foto's kunnen maken van de AGVSPORT stand? Ik heb daar een half jaar stage bij gelopen en lijkt me leuk om te zien.

Volgend jaar ga ik er wel naartoe, heb het al ingepland. :P
 
Wilde gaan naar de Intermot maar helaas zit dat er niet in dit weekend. Mocht iemand nog gaan (of vandaag of morgen), zou iemand dan foto's kunnen maken van de AGVSPORT stand? Ik heb daar een half jaar stage bij gelopen en lijkt me leuk om te zien.

Volgend jaar ga ik er wel naartoe, heb het al ingepland. :P

Volgend jaar is er geen Intermot, het is een 2jaarlijks event..
 
Ik ga morgen (zondag) naar Intermot rond 08:30 uur, heb nog 2 plekken over in de auto. (route = Hoogvliet, Ridderkerk, Keulen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan