Eicma Milaan en Intermot Keulen 2012

Vandaag geweest. Was zeker de moeite waard. De grote merken staan daar met grote stands. Op de Honda stand kwam Stefan Bradl nog even langs. Verder ook diverse race motoren van Rossi, Stoner, Bradl, Biaggi, Melandri enz.
Je bent zeker de hele dag kwijt, het is mega groot. Wat me opviel waren de tientallen chinese stands. Zowel onderdelen als motoren/scooters. De kwaliteit van het chinese spul is nog echt chinees. En als je niet kunt kiezen tussen een Yamaha en Kawasaki kan je een Chinese Yamasaki kopen. Ook stand er een oranje XTM, die verdacht veel leek op een KTM.... Zelfs het logo leek er veel op.
 
Vandaag geweest. Was zeker de moeite waard. De grote merken staan daar met grote stands. Op de Honda stand kwam Stefan Bradl nog even langs. Verder ook diverse race motoren van Rossi, Stoner, Bradl, Biaggi, Melandri enz.
Vanmiddag heb ik hem handtekeningen zien zetten bij de stand van Rizoma.
Hij had een lam handje. :+

Maar wel iedereen keer vriendelijk lachend op de foto met z'n fans. :Y


Je bent zeker de hele dag kwijt, het is mega groot. Wat me opviel waren de tientallen chinese stands. Zowel onderdelen als motoren/scooters. De kwaliteit van het chinese spul is nog echt chinees. En als je niet kunt kiezen tussen een Yamaha en Kawasaki kan je een Chinese Yamasaki kopen. Ook stand er een oranje XTM, die verdacht veel leek op een KTM.... Zelfs het logo leek er veel op.
:^
 
Laatst bewerkt:
kaartjes net geprint en lastminute lekker naar de Koelnmesse.
Morgen vroeg vertrekken en om ong 9 uur naar binnen wandelen samen met mijn meissie.

Kijken of ik wat leuke fotootjes kan schieten voor het dagboek... :+
 
foto's?

klik op 't plaatje :)





tevens eerste filmpjes online (ook weer klikken). :Y

 
Laatst bewerkt:
Zit nog te twijfelen, Eicma is leuk (paar jaar geleden voor 1 cent naar Bergamo gevlogen :+ ), Intermot is minder gedoe, maar iets meer dan een uur rijden vanaf hier.
Noud, hoe ben je toen van Bergamo naar Milaan gegaan?
 
Als je het een beetje handig aanpakt kan je limo met chauffeur vast wel tot je privé jet voorrijden hoor. Kwestie van even de juiste mensen aanspreken.


ishetnogsteedsvrijdag?
 
Niemand van hier die de EICMA gaat bezoeken?
 
Ik heb al gratis toegang als ondernemer.

Met die link van jou moet je je nog wel legitimeren en je visitekaartje afgeven.
 
Laatst bewerkt:
13 en 14 November zijn de 2 dagen voor pers en bedrijfsmatige bezoekers,
met het linkje hieboven kun je de overige dagen gratis naar binnen, klopt je moet je legitimeren en je visitekaartje afgeven maar dat is geen probleem toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan