Eifel : filmpje ZDF

JuliusXL

Die hard MF'er
14 nov 2002
361
0
Beringen (BE)
Weet niet of onderstaand filmpje hier al aan bod geweest is, maar het kan nuttig zijn voor de mensen die het nog niet gezien hebben. Te snel rijden lijkt me niet zo'n probleem, de boetes zijn nog betaalbaar ginder. Maar zoals eerder al op het forum gezegd beginnen ze ook serieus op uitlaten/einddempers te controleren. Geen E-keurmerk is onverbiddelijk afstappen en niet met de motor verder. Het is dus met name dat laatste dat me toch wel wat afschrikt.

http://www.zdf.de/ZDFde/mediathek/0,1903,VI-2053600,00.html

Door mijn geluid horen.zien ze me tenminste. Ik vind ene loeiharde demper een vorm van veiligheid.

Oke... harleys... en hun 'lawaai' kan echt niet... :+

En ik hoor Onkel Agent al zeggen:

"oh la la! Was seh Ich da? Sie fahren nicht mehr weiter!"

aao.sized.jpg

Wat was er nou eigenlijk precies met die laatste aan de hand, dat heb ik niet precies mee gekregen :?

hoor wel geluid maar zie alleen een grijs scherm iemand een idee hoe dit op te lossen?

Thanx...

Ahm, zelf een E-Keurmerk erin slaan...........

:^
Kan gelukkig wel bij mijn demper })
valt niet te traceren toch als je een leuk E* nummertje neemt ?

Leuk filmpje... vooral dat "de weg oprennen" :}

Kan iemand die vast downloaden zodat ik m lokaal op kan slaan :?

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die problemen hebben met het draaien van het filmpje : laat het afspelen in RealPlayer, dat ging bij mij in elk geval prima. Bij WMP kreeg ik niks anders dan horten en stoten.

Dat "de baan oprennen" is idd hilarisch !!! :+

:( lawaai veilig blablablabla :(
blabla keurmerk in slaan , ze moeten die illegale rotzooi verkopen aan pakken winkels sluiten .
motors in beslag nemen ,wat mankeert er aan om normaal te doen.
je hebt bij ons ook een stel van die idioten je 5 kliks verder nog over schakelen en een tering herrie maken ........

ach jongens drop dea........................... :(

Wat was er nou eigenlijk precies met die laatste aan de hand, dat heb ik niet precies mee gekregen :?
Die gast die in de schemering werd aangehouden? Die reed met uitlaten die véél te veel lawaai maakten, althans volgens de agent. Die had het over klachten van buurtbewoners, en het feit dat er een natuurgebied in de buurt was.

Die gast in dat amateurfilmpje die precies onder de vangrail doorschoof en tússen de steunen van de vangrail had écht veel mazzel zo te zien :X

Dat de weg oprennen was hilarisch, ff sprintje trekken, shit net te laat :( :P

:( lawaai veilig blablablabla :(
blabla keurmerk in slaan , ze moeten die illegale rotzooi verkopen aan pakken winkels sluiten .
motors in beslag nemen ,wat mankeert er aan om normaal te doen.
je hebt bij ons ook een stel van die idioten je 5 kliks verder nog over schakelen en een tering herrie maken ........

ach jongens drop dea........................... :(

Slecht geslapen joh? :X

@Julius werkt idd goed met realplayer

zeer informatief en grappig om te zien hoe die agentjes
moeite doen om een snelheid meting te kunnen uitvoeren

Werd er bij die gast met die ducati zijn uitlaten inbeslag genomen
of mocht ie gewoon niet meer verder rijden...

...

Werd er bij die gast met die ducati zijn uitlaten inbeslag genomen
of mocht ie gewoon niet meer verder rijden...

Hij moest de motor op een alternatieve manier zien thuis te krijgen om er dan opnieuw een legale uitlaat op te monteren, na het betalen van een boete. Hij mocht er in geen geval op verder rijden, anders zou meneer de politie-agent de motor in beslag nemen ...
... om er dan ongetwijfeld zelf even mee door de Eifel te scheuren :]

Laatst bewerkt:
Wat ik me afvroeg: dat pak/uniform wat die agent op z'n bmw aanheeft leek wel erg op een "gewoon" uniform. Ik kon niks ontdekken van protectie, bescherming etc. Dragen motoragenten in Dld geen bescherming op de motor of is dat "gewone" uniform wel degelijk beschermend?

kl**tzakskes, natuurgebied blablabla....
ik heb in ieder geval wel de schrik om nu eens naar duitsland te gaan sjeezen, en ik had er zo graag eens naar toegeweest

Ergens halverwege wordt een kerel op een R1/6 aangehouden. Stopt er een rijdend bankstel die die gast ff zwart gaan staan maken. Wat een ratten zeg!!!

Dan hebben wij afgelopen weekend echt heeeeeel veel mazzel gehad, want we waren 3 dagen naar luxemburg geweest, en de laatste dag via de Eifel terug. We hebben heel de dag in de Eifel lopen scheuren, en het merk Laser was goed vertegenwoordigd bij onze motoren....staan we foto's te maken in een bocht van een maat van ons, die de stepjes aan de grond reed op zijn r6, komt er opeens een groene bmw aan......ik schrok me dood, en ging als een nood vaart achter die r6 aan( die agent dan he ;) ). komt de r6 weer terug, met oom agent erachter aan en stoppen beiden bij ons in de bocht.

Ik dacht echt, nu gaat ie naar e-keurmerken zoeken....maar in tegenstelling tot bekeuringen geven, gaf ie ons een tip om ergens anders te gaan staan in de bocht, want we stonden niet optimaal veilig als ie onderuit ging.

Een pak van mijn hart toen ie daarna weer weg reedt, en ons en prettige dag wenste! pfff......

Hier nog een leuk fototje van ons op de camping in Luxenburg!

full

Terug
Bovenaan Onderaan