eifel weekend + regen

TwoDegrees

MF veteraan
18 sep 2002
25.863
7
Oezbekistan
Sow!

Gisteravond terug gekomen van een lekker weekend Eifel rijden!

Zaterdagochtend vroeg vertrokken richting Duitland via België en Luxemburg.
Jammer genoeg vanaf België veel regen gezien en die temperatuur mogen ze van mij ook wel wat hoger zetten.

Toen we eindelijk het hotel hadden gevonden (Hotel Maas, wat zeer goed beviel) waren we volledig verkleumt, nat en heel moe.

Maar door afzien waardeer je het gek genoeg ook weer. De warme eten voelt als een beloning aan!

Zondag zijn we in de Eifel gaan rijden, en het 1e deel was zowaar droog. Prachtige bochten, heerlijke hairpins en helaas ook aardig wat campers en vrachtvervoer. Het 2e deel weer regen.....maar we zijn nu allemaal volleerd regen rijders geworden.
Hairpin met regen, ....is goed te doen :}
Alhoewel ik in het begin toch een beetje zat te poepen, bleek de fzr geen enkel moment te hebben gehad van verlies van grip.

Wel 1 keer bij het uitacceleren een spinnend achterwiel gehad toen de exup in werking kwam. En dat met 400 cc!

Al met al, goed weekend, 1200 km gereden waarvan de helft in regen.
Voldaan thuis en de motor weer 1200 km beter leren kennen!

Martijn
 
Ja motorrijden met regen in de Eiffel.
"de jus van het motorrijden" en zoals je al zei: "Om te kunnen genieten, moet je eerst afzien"" :} :}
 
ja,ja ik ben blij dat je het rijden in de Eiffel ook als
positief hebt ervaren. ;) Alleen jammer van die regen dan.
De Eiffel blijft mijn favoriete speeltuin! :9 :9 :9 :9 :9 !!
 
Eiffel is leuk!!
Deze zomer ook geweest. Lekker hoog in de toeren door de bochten.
Moet nog een keer terug. M'n toerenteller deed het toen niet en ik wil nog weten met hoeveel toeren ik die bochtjes nou nam.
M'n schaamranden zijn er niet af maar daar maal ik niet meer om.
 
Eiffel is leuk!!
Deze zomer ook geweest. Lekker hoog in de toeren door de bochten.
Moet nog een keer terug. M'n toerenteller deed het toen niet en ik wil nog weten met hoeveel toeren ik die bochtjes nou nam.
M'n schaamranden zijn er niet af maar daar maal ik niet meer om.

Daar ging het mij ook niet om. Er reden 2 ervaren rijders mee, en als die even gas gaven, kwam ik niet meer in de buurt. Maar dat maakte niet uit. Ik reed mijn eigen tempo en het ging heeeeerlijk!

Vooral de B258, vanaf Mayen naar Aachen. :} :} :} :} wat een weg!!
En die hebben we gelukkig droog kunnen rijden!

Wat ook ongelooflijk vet is, is het geluid als 4 motoren door 1 hairpin gaan.
Een sv650 met een deeptone laser, 2 fzr's met een laser en een yzf met een eigenbouw uitlaat. Prachtig gewoon, op hetzelfde punt uitacceleren.....wow! 8-)
 
Toen we eindelijk het hotel hadden gevonden (Hotel Maas, wat zeer goed beviel) waren we volledig verkleumt, nat en heel moe.
Eindelijk het hotel gevonden? Als je het dorp in komt rijden, klap je er bijna tegenaan!!!!

Maar door afzien waardeer je het gek genoeg ook weer. De warme eten voelt als een beloning aan!

Ziet dit er bekend uit? Half-pension menu! :9~

[scheldmodus]Piccie doet 't niet![/scheldmodus]

Wij gaan in ieder geval half mei ook weer een paar dagen bij Stefan logeren! :}
 
Ziet dit er bekend uit? Half-pension menu! :9~

[scheldmodus]Piccie doet 't niet![/scheldmodus]

Nu dan:

full


:+
 
Eindelijk het hotel gevonden? Als je het dorp in komt rijden, klap je er bijna tegenaan!!!!

Ziet dit er bekend uit? Half-pension menu! :9~

[scheldmodus]Piccie doet 't niet![/scheldmodus]

Wij gaan in ieder geval half mei ook weer een paar dagen bij Stefan logeren! :}

Ghehe, ik wilde een lang verhaal erg kort krijgen. We hadden geen moeite met het vinden van het hotel.
Zit daar lekker makkelijk dicht bij elkaar. Bedoelde meer te zeggen dat we blij waren een droge warme plek met een warme maaltijd te hebben gevonden.
Zie je...langere zin :+

Maar idd...half pension menu...met een toetje!!! *D
 
Op een rotonde in de regen krijg ik ook mijn knie wel aan de grond...




En mijn schouder, stuur, knipperlichten etc... :+

Geintje hoor ;)

Trouwens; mooie foto's!
 
Terug
Bovenaan Onderaan