Eigen rechter spelen bij gladde band, mag dat?

Het uiterlijk van sommige mensen zou er behoorlijk op vooruit gaan zelfs !!
Denk bij de helft vd Hollanders wel :+
Overigens, er is geen wet die je verbied zo te gaan winkelen.

Wel ben je verplicht je gezichtsbedekking te verwijderen als bepaalde aangewezen instanties daar om vragen.

Banken en overheidsinstanties etc Artikel 2.4.26 Maskers, vermommingen e.d, er is veel over te doen geweest.

Het mag enkel maar tijdens carnaval en boerka's mogen altijd en overal begreep ik!
 
Knappe kerel zo :Y

:+

Dank je Jan......... jij ziet er ook schattig uit zo met je buikje bloot :+ }) :P
2klyyyk1uxv.jpg
 
Laatst bewerkt:
eigen rechter spelen mag je nooit dus ook niet in dit geval.
ik neem aan dat de eigenaar op de hoogte is van de gladde band maar je zou er een briefje op kunnen plakken.
als je besluit er een spijker in te steken hoop ik dat de eigenaar en getuigen het zien ,dan mag jij de eigenaar een nieuwe band vergoeden.
heb je toch een goede daad verricht.
verder neem ik aan dat je net zo voorbeeldige verkeersdeelnemer bent als koos spee van blik op de weg.
je vertelt zelf dat je het vroeger ook gedaan hebt,doorrijden met gladde band,en dat was bewust anders zou je het nu niet meer weten,de pot verwijt dus de ketel dat hij zwart ziet.
tot slot een laatste tip
blij met je fikken van andermans spullen af,als jouw achteruitrijlicht stuk is sla ik het glaser ook niet uit
 
Laatst bewerkt:
eigen rechter spelen mag je nooit dus ook niet in dit geval.
ik neem aan dat de eigenaar op de hoogte is van de gladde band maar je zou er een briefje op kunnen plakken.
als je besluit er een spijker in te steken hoop ik dat de eigenaar en getuigen het zien ,dan mag jij de eigenaar een nieuwe band vergoeden.
heb je toch een goede daad verricht.
verder neem ik aan dat je net zo voorbeeldige verkeersdeelnemer bent als koos spee van blik op de weg.
je vertelt zelf dat je het vroeger ook gedaan hebt,doorrijden met gladde band,en dat was bewust anders zou je het nu niet meer weten,de pot verwijt dus de ketel dat hij zwart ziet.
tot slot een laatste tip
blij met je fikken van andermans spullen af,als jouw achteruitrijlicht stuk is sla ik het glaser ook niet uit
Psssst, het ging al niet meer over de inhoud.
 
Denk bij de helft vd Hollanders wel :+Banken en overheidsinstanties etc Artikel 2.4.26 Maskers, vermommingen e.d, er is veel over te doen geweest.

Het mag enkel maar tijdens carnaval en boerka's mogen altijd en overal begreep ik!

2.4.26.... ?? Wat is dat dan ??
Ik verwacht dat je er een artikel uit 'een' APV mee bedoeld.

APV kan en mag iedere gemeente zelf over beslissen en er invulling aan geven, zolang het niet in strijd is met hogere wetten.

Er zijn veel APV's ( niet eens allemaal ) waar idd 'iets' is geschreven over gezichtsbedekkingen e.d. Het enige dat er dan bij vermeld word is dat je op vraag van bv politie jezelf alsnog moet laten zien. Echt verboden is het niet, dat kan ook niet aangezien je dan ook bv geen helm meer zou mogen dragen als motorrijder, terwijl een hogere wet je juist verplicht tot het dragen van een helm.

Boerka..de oorzaak zal erin liggen dat een APV een heel erg lage wet is terwijl er veel hogere wetten zijn die beslissen over de vrijheid van geloofsovertuiging.
 
2.4.26.... ?? Wat is dat dan ??
Ik verwacht dat je er een artikel uit 'een' APV mee bedoeld.
Klopt een APV

Forum Infopolitie
APV kan en mag iedere gemeente zelf over beslissen en er invulling aan geven, zolang het niet in strijd is met hogere wetten.

Er zijn veel APV's ( niet eens allemaal ) waar idd 'iets' is geschreven over gezichtsbedekkingen e.d. Het enige dat er dan bij vermeld word is dat je op vraag van bv politie jezelf alsnog moet laten zien. Echt verboden is het niet, dat kan ook niet aangezien je dan ook bv geen helm meer zou mogen dragen als motorrijder, terwijl een hogere wet je juist verplicht tot het dragen van een helm.

Boerka..de oorzaak zal erin liggen dat een APV een heel erg lage wet is terwijl er veel hogere wetten zijn die beslissen over de vrijheid van geloofsovertuiging.

Da's juist het is een hele lage ( afgezwakte) wet ,ene Minister Donner was er destijds mee bezig.Elke gemeente mag idd zijn invulling eraan geven.
 
Zon gladde band kun je makkelijk nog 100.000 km gebruiken gewoon ff profiel steken.
 
Heb net mijn racefiets in mekaar gezet om morgen de opaalkust wat te verkennen,
Maar nu ik het allemaal goed bekijk...
Zit ook verdacht weinig profiel op die slicks, mag ik morgen Starten ?

En lees nu juist mensen: dit in een vraag ! Wat ik vraag is niet meteen wat ik ga/zal doen !

(Grapje hè zeg)
 
Laatst bewerkt:
Heb net mijn racefiets in mekaar gezet om morgen de opaalkust wat te verkennen,
Dan ben je al verder als ik :(
Maar nu ik het allemaal goed bekijk...
Zit ook verdacht weinig profiel op die slicks, mag ik morgen Starten ?

En lees nu juist mensen: dit in een vraag ! Wat ik vraag is niet meteen wat ik ga/zal doen !

(Grapje hè zeg)

Je kan met een mesje er een V profiel insnijden *D Dan mag je gewoon ermee rijden ook al staat erop ...not for straat use :+
 
Laatst bewerkt:
Ah!
Misverstandje. 't is met de trapracefiets ,
Vandaag een toerde gedaan en das de laatste keer hier met de tralies ,
Vogezen en Provence gaat nog , maar hier kegelen ze je zo goed als opzij .
Volgende keer de GS mee !
 
Hmm...ik constateerde gister dat mijn achterband toe is aan vervanging: het gehele loopvlak is kaal en op diverse plekken zijn grote delen canvas zichtbaar...

Had niemand mij daar even middels een punaise dan wel spijker op kunnen attenderen?! :(
 
Hmm...ik constateerde gister dat mijn achterband toe is aan vervanging: het gehele loopvlak is kaal en op diverse plekken zijn grote delen canvas zichtbaar...

Had niemand mij daar even middels een punaise dan wel spijker op kunnen attenderen?! :(


Zet maar buiten moet morgen toch naar het City Centrum ....... zal er een speer induwen :P
 
Ah!
Misverstandje. 't is met de trapracefiets ,
Vandaag een toerde gedaan en das de laatste keer hier met de tralies ,
Vogezen en Provence gaat nog , maar hier kegelen ze je zo goed als opzij .
Volgende keer de GS mee !


In die landen is een fietser ten dode opgeschreven ;) In Franstalig België trouwens ook O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan