Eigen schuld

Status
Niet open voor verdere reacties.

marklv

Rookie
31 jul 2005
14
0
Vlissingen
De meeste ongevallen die met een motorfiets gebeuren is de schuld van de motorrijder zelf.

Natuurlijk die koekblikrijders maken ook fouten. Maar dat weet je, dus kan je daar rekening mee houden. Iets te hard door de bocht, glad wegdek, regen, snelheid.

Geef iets maar de schuld. Toch denk ik dat 90% van de ongevallen met motoren eigen schuld is.

Net zo goed als gebrek aan ervaring. Dat is ook eigen schuld net als boven je kunnen rijden.

8-)
 
64418581_6767fdfbfd_m.jpg
 
Laatst bewerkt:
De meeste ongevallen die met een motorfiets gebeuren is de schuld van de motorrijder zelf.

Natuurlijk die koekblikrijders maken ook fouten. Maar dat weet je, dus kan je daar rekening mee houden. Iets te hard door de bocht, glad wegdek, regen, snelheid.

Geef iets maar de schuld. Toch denk ik dat 90% van de ongevallen met motoren eigen schuld is.

Net zo goed als gebrek aan ervaring. Dat is ook eigen schuld net als boven je kunnen rijden.

8-)

Ik denk het niet. :Z

Sterker nog, ik weet dat het niet zo is :Z :Z :Z
 
De meeste ongevallen die met een motorfiets gebeuren is de schuld van de motorrijder zelf.

Natuurlijk die koekblikrijders maken ook fouten. Maar dat weet je, dus kan je daar rekening mee houden. Iets te hard door de bocht, glad wegdek, regen, snelheid.

Geef iets maar de schuld. Toch denk ik dat 90% van de ongevallen met motoren eigen schuld is.

Net zo goed als gebrek aan ervaring. Dat is ook eigen schuld net als boven je kunnen rijden.

8-)



:Z daarom vragen we jou maar niet om te denken :Y


je zou zo bij de politie kunnen beginnen })
 
Volgens mij is het fifty-fifty. Er worden er genoeg geraakt/geschept door niet oplettende automobilisten ("ik had je niet gezien").
Moet je 's ochtends de koekblikkers zien als je tussen de file doorrijdt ( 8-) inkoppertje voor de TS): bellen, eten, scheren, opmaken, half pitten, radiozenders instellen.
Hoop voor de TS dat ie nooit zo'n autootje tegenkomt.
 
De meeste ongevallen die met een motorfiets gebeuren is de schuld van de motorrijder zelf.

Natuurlijk die koekblikrijders maken ook fouten. Maar dat weet je, dus kan je daar rekening mee houden. Iets te hard door de bocht, glad wegdek, regen, snelheid.

Geef iets maar de schuld. Toch denk ik dat 90% van de ongevallen met motoren eigen schuld is.

Net zo goed als gebrek aan ervaring. Dat is ook eigen schuld net als boven je kunnen rijden.

8-)


:Z

Joh, verkoop je motor als je die al hebt.
Als je je nog verveelt kan je http://www.swov.nl/nl/research/kennisbank/inhoud/00_trend/01_monitor/aantal_slachtoffers_naar_verschillende_kenmerken.htm (hier)wat cijfertjes vandaan halen om je onzekerheid weg te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Als we toch gaan zeiken op zo'n mooie vrijdag :X :X
Volgens mij is niet alleen je rijbewijs Antilliaans O-)
'Enigste' is namelijk geen Nederlands en bestaat derhalve niet.



Leuk; zeiken over niets :9

Mij was deze grammaticale fout ook opgevallen.
Echter bestaat het woord 'enigste' wel, maar is het niet wat hij/zij bedoeld.
Hij/zij bedoeld namelijk dat hij/zij de enige is.

Iemand kan enig(lees: leuk) zijn, zijn er meerdere enig maar is er toch een uitschieter is dat de enigste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan