Eigen topic kwijt... Hoe terug te vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.660
9
Hallo,

Ik heb een héle tijd geleden 2 verkooptopics geplaatst in het "te koop: onderdelen en overig" - forum. Althans, dat schoot me net weer te binnen. Ik ben geen erg goede verkoper geweest want ik ben ze al maanden kwijt geloof ik. Tijd om er een slotje om te hangen dacht ik zo.

Maarrrr ik heb me wezenloos gezocht: ik kan ze niet meer vinden!! Hoe kan ik ze weer terugvinden (behalve nóg langer de verkooptopics één voor één uit te pluizen)? Ouder dan een half jaar kunnen ze niet zijn, maar verder heb ik géén idee meer..

Alvast bedankt :)
 
Hallo,

Ik heb een héle tijd geleden 2 verkooptopics geplaatst in het "te koop: onderdelen en overig" - forum. Althans, dat schoot me net weer te binnen. Ik ben geen erg goede verkoper geweest want ik ben ze al maanden kwijt geloof ik. Tijd om er een slotje om te hangen dacht ik zo.

Maarrrr ik heb me wezenloos gezocht: ik kan ze niet meer vinden!! Hoe kan ik ze weer terugvinden (behalve nóg langer de verkooptopics één voor één uit te pluizen)? Ouder dan een half jaar kunnen ze niet zijn, maar verder heb ik géén idee meer..

Alvast bedankt :)

even kijken onder "zoeken" en daar je eigen naam invullen bij "topic starter".

Scheelt een hoop zoekwerk!

Succes ;)
 
Dat was makkelijk!

Ik heb via het gele driehoekje een slotje besteld.. Is dat de way to go?

(geen idee of dat dé manier is, maar leek me wel doeltreffend dus ach ;) )
 
:Y

~[edit] Dan krijgen wij namelijk een linkje meegestuurd van het topic, scheelt een hoop zoekwerk :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan