eigenbouw 1100R

dat was idd mijn punt ;) nooit te overhaast zijn, ik hou wel van zulke gewaagde projecten

zoals deze yamaha virago ook van een lelijk ding naar een leuke cafe racer :)

zeroca10.jpg
 
Vaag...als ik pagina 1 van dit topic wil bekijken schiet Google Chrome in de stress...iets met malware van members.lycos.nl -O-

Die Virago cafe racers zijn trouwens wel gaaf, alleen begrijp ik die dikke voorwielen niet echt, dat stuurt toch voor geen meter?
 
Vaag...als ik pagina 1 van dit topic wil bekijken schiet Google Chrome in de stress...iets met malware van members.lycos.nl -O-

Die Virago cafe racers zijn trouwens wel gaaf, alleen begrijp ik die dikke voorwielen niet echt, dat stuurt toch voor geen meter?


Dat waren in beide gevallen achterwielen(met een adapter en wat afdraaiwerk) , wat betreft dat sturen: vandaar de usd , dan is de band 1 maat smaller en het draaipunt staat recht onder de vork ipv als een fiets voor de vork en het remt :9~

al met al staat het wel heel dik dat voorwiel en laten we eerlijk zijn, het zijn natuurlijk geen RR`en of F4`en of 1098`s , dus geen echte zorgen over hoe het stuurwerk gaat :N Het is gewoon heel erg leuk om iets gruwelijk lelijks in iets aantrekkelijks(volgens mij) om te vormen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dit echt wel cool,lijkt me erg leuk om mee te spelen en om"echte" motoren mee te verassen

En het is idd geen fighter maar er staan wel meer non fighters hier in de rubriek
Ik zie liever dit soort fietsen dan fietsen die alleen onder het kleedje vandaan komen voor een beurs en de kilometers op een trailer maken
 
Ik vind dit echt wel cool,lijkt me erg leuk om mee te spelen en om"echte" motoren mee te verassen

En het is idd geen fighter maar er staan wel meer non fighters hier in de rubriek
Ik zie liever dit soort fietsen dan fietsen die alleen onder het kleedje vandaan komen voor een beurs en de kilometers op een trailer maken

compleet mee eens :Y
Om eerlijk te zijn, hoeft me het 'streetfighter' gedeelte niet echt, mocht het gewoon verbouwde motoren heten, las ik hier evenvaak mee ;)
 
Daar heb je zeker een punt Sepp,er zijn momenteel zoveel mixxen tussen verschillende stijlen dat die nergens in vallen.We moeten de Streetfighters gewoon in een veeeeeeel ruimere context zien! :Y
 
Ik vind dit echt wel cool,lijkt me erg leuk om mee te spelen en om"echte" motoren mee te verassen

En het is idd geen fighter maar er staan wel meer non fighters hier in de rubriek
Ik zie liever dit soort fietsen dan fietsen die alleen onder het kleedje vandaan komen voor een beurs en de kilometers op een trailer maken


Wanneer is een motor nou eigenlijk echt een streetfighter?

Er zijn genoeg figuren die de kuip van hun racer halen en zeggen dat ze een streetfighter hebben.
Dat vind ik dus niets.

Ik vind de motor in de OP wel wat hebben, heb er zelf ook wel eens aan gedacht om een off roadje te maken met een dikke 4 cilinder...
 
bijvoorbeeld dit in een paar weken in elkaar geknutselde en super originele bouwsel van ene Hr Scheffer hier op het forum, *O* , dikke 4cilinder met KTM delen, reken maar dat het stuurt!
full
 
stuurt beter met ktm kapjes? :?

even goed kijken: het is een heel oude GS met de nodige verbeteringen als USD vork met echte remmen en een moderne monoshock ophanging achter waardoor er ook moderne bandenmaten op zitten, het zijn niet een paar kappen :N
 
Laatst bewerkt:
even goed kijken: .......... en een moderne monoshock ophanging achter .............


en daardoor een veel langere wielbasis...
Overigens zegt dat niet veel over de rijkwaliteiten, net zo min als een paar modernere onderdelen dat doen...
Daarbij denk ik niet dat Roel hem daarvoor gebouwd heeft, die maakt gewoon wat hij mooi vindt.. (denk ik :P )


De dikke allroad is een gaaf apparaat!
En is achteraf gezien zijn tijd ver vooruit geweest aangezien er nu meerdere dikke all-road's uit de fabrieken komen..
 
Laatst bewerkt:
en daardoor een veel langere wielbasis...
Overigens zegt dat niet veel over de rijkwaliteiten, net zo min als een paar modernere onderdelen dat doen...
Daarbij denk ik niet dat Roel hem daarvoor gebouwd heeft, die maakt gewoon wat hij mooi vindt.. (denk ik :P ).

dat was ook wat ik wilde zeggen, heb ik niet duidelijk gebracht, wilde wel duidelijk maken dat er meer werk inzat dan alleen een paar kappen erop plakken.Vond het gewoon een geweldig verzonnen apparaat :}
 
Nieuw aanwinst Fred?? :]

Niet mijn ding.. op het blokje na *O*


Freempje is ook wel een goede basis hoor,rijd geweldig(test gelezen tijd terug) en heel praktisch zo'n ding maar krijg er niet een strakke plasser van. :r
 
Laatst bewerkt:
Tja,dan heb je wel wat unieks en een echte Bakker! :+

Godzamme!Ik ben veelst te goedkoop!!!!!!! _O- Gaan we wat aan doen.... not.
 
Laatst bewerkt:
tjah, kijk eens wat die custom bouwers vragen voor een chopper... valt Nico nog mee ;) en vergeet niet dat Nico er van moet leven en een aantal (vak)mensen hun maandsalaris moet betalen, en dat ie er hoogstwaarschijnlijk maar een paar van bouwt terwijl er al een hoop teken, reken en ontwikkelingswerk in zit :Y :9
 
Gadver; die Grizzly Bakker is haast mooi van lelijkheid; de Munch Mammut onder de All-Roads _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan