Eigenbouw GSX-R750 Hardtail met eigenbouw kenteken!

Gixxer Fighter

MF veteraan
11 mrt 2003
14.253
0
Randje achterhoek - Zutphen
Wegens stoppen met motorrijden biedt ik hierbij mijn laatste neit afgeronde project aan,

Betreft een hardtailframe van hardup-choppers uit Engeland, inclusief accu/electra bak.
- GSX-R 750 blok, slechts 20.000 gelopen. Orginele teller aanwezig als bewijs.
- Set GSX-R wielen, orginele eerste remschijven. Ook hieraan is te zien dat het hele spul niet meer dan 20.000 km gelopen heeft.
- Kawasaki ZX6R radiale voorvork met ONE-OFF alu kroonplaten. Alles passend voor GSX-R wiel en hardtail frame.
- Aangepast tank, gekocht bij US motors in Schinnen.
- Set splinternieuwe aangepaste HD forward controls
- custom made sidemount + led verlichting
- MT03 koplamp
- Alle electra COMPLEET aanwezig, alleen draadboom afbouwen

Het belangrijkste: KLOPPEND EIGENBOUW kenteken. Geen gedoe bij de RDW maar direct rijden.

Wat er nog moet gebeuren: o.a. uitlaat, electra afmaken en spuiten en coaten. Vooral klein werk dus.



Dit project mag weg voor een normaal bod, alleen aan onderdelen is er al voor ruim 2500 euro geinvesteerd. Daarnaast nog een (kostbaar) eigenbouw kenteken.

Vanaf 4250,- kan dit project weg. Een unieke fiets voor sportster geld.. Ik zit niet te wachten op onzin biedingen, bandenschoppers en zeurders.. bij serieuze interesse graag mailen met tel. nr.


Inruil is mogelijk, bijv. een BELASTINGVRIJE BMW, Mercedes of amerikaan... bij voorkeur op gas..
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan