eigenbouwers ? waar zijn we

jazeker dit gaat in in april 1973 vanaf deze maand staat alles geregistreert bij de rdw over type kueringen die zijn afgegeven ik heb n frame kunnen kopen ook van n cb 750 uit maart 1973 dus klaar en bouwen t fijne weet ik er ook nog niet van maar vanaf dat jaar en maand zijn ze makkelijker met frame s
 
hoi,

Is hier wel stil bij de eigenbouwers of zijn jullie druk bezig.
Ik heb mijn forkbenen verlengt, omdat mijn uitlaten te snel tegen de grond kwamen
In de scherpe bochten kan ik nu veel dieper gaan, maar in hogere snelheid in wat langere bochten is de wegliggen een stuk minder.

Maar ja , je kunt het niet al willen he
full
 
hoi hard ik denk dat wij de 2 enigste bouwers op dit moment zijn ik was inmiddels begonnen met de verbuowing van mijn andere cb750f dit frame wou ik ook aanpassen en verbouwen maar dat was toch wel weer een berg werk vandaar n honda vt 500 tank erop n leuk zadel die ik kon overnemen voor weinig, blok erin eerst wou ik er nog spaakwielen in gooien maar kon niet slagen voor n redelijke prijs dus de originele comstar wielen erin schokbrekers achter zo n 7 cm korter voorvork 10 cm langer gemaakt , as zondag kan ik n stel forward controls overnemen voor 50 euro dus weer wachten op de spullen voor t verder bouwen.de hardtail project ligt even stil wel in de tussentijd t frame laten stralen en spuiten daar heb ik nu wel weer spaakwielen van n cb 750 voor kunnen overnemen ik had al n voorvork staan van n kawasaki xl 500 staan crosser ook weer n km blokje zoeken die erop past en die is lang zat voor dit frame kortom ik zit niet stil in mn schuurtje ik zal je eens n mailtje sturen van de projecten waar ik mee bezig ben ik krijg de foto s er niet op op deze site ? ik ben handiger in de schuur ik blijf t n mooie motor vinden van je ziet er echt picco bello uit groet killroy
 
Wel vertel dan waar je met bezig bent

Datgene wat ik doe is niet veel bijzonders, heb ook niet de technische kennis om van nul af aan een bike op te bouwen.
Ik bedoelde meer dat er genoeg andere topics lopen waar heel veel gesproken en getoond wordt over verbouwingen.
 
ik ben toen geloof ik de eerste geweest die geprobeert heeft om hier n topic van te maken omdat er verder niks opstond ook niet met prijzen van de rdw e.d t geeft ook niks t is alleen n beetje moeilijk zoeken naar de eigenbouwers dus van niks ,wat in elkaar zetten ik ga weer op zoek bedankt
 
hard vraagje ik zit nu met t zelfde frame als jij hebt ik had forward controls van n honda vt 600 erop willen zetten maar krijg de platen niet goed welke of hoe heb jij dit gedaan zou ik n paar foto s kunnen krijgen van je ik zat al te denken om de voorste onderste gaten die waar je blok mee vastzit te gebruioken en dan toch maar weer zelf t spul in elkaar te zetten groet killroy

Bijlage: 4545.jpg
 
Ontzettend gave fiets Hard, dat is ongeveer de richting die ik op wil met mn CB900 (check mn topic 'Ace's nieuwe project' voor foto's).. Die forward controls lijken ook alleen maar hoger te zijn dan de originele en niet zo gek veel naar voren, klopt dat? Hmm anders kom je natuurlijk in de knoop met je uitlaatbochten.. moet ik nog wat op verzinnnen..

Waarmee heb je em matzwart gespoten trouwens?
 
Laatst bewerkt:
okee hard ik weet genoeg nog even mn buurman opzoeken met n draaibank voor n kratje bier doet die dit wel heel erg bedankt voor de foto s mijn email adres is killroy@quicknet.nl anders stuur ik je wat foto s toe waar ik mee bezig bent en nog mee bezig moet gaan frame staat op zolder dit is n hardtail frame waar ook n cb 750 blok ingaat de spullen heb ik bijna allemaal liggen nu nog n beetje vrije tijd heel erg bedankt voor de foto s ik spreek je nog groet
 
Ontzettend gave fiets Hard, dat is ongeveer de richting die ik op wil met mn CB900 (check mn topic 'Ace's nieuwe project' voor foto's).. Die forward controls lijken ook alleen maar hoger te zijn dan de originele en niet zo gek veel naar voren, klopt dat? Hmm anders kom je natuurlijk in de knoop met je uitlaatbochten.. moet ik nog wat op verzinnnen..

Waarmee heb je em matzwart gespoten trouwens?
Dat klopt, dat matzwart is gewoon zwart met matte vernis over
 
heel erg bedankt hard als ik klaar ben met de bol dor en de hardtail gaat de zl 1000 er ook n beetje anders uitzien koste me al n fortuin om de onderdelen bij elkaar te krijgen zo als die nu is.mochten er nog liefhebbers zijn voor n honda cb 750 kz heb ik ook nog staan in de tuin foto s op aanvraag.
 
nee eerst lag ik altijd buiten met auto s op de straat daar ben ik mee opgehouden nu zit ik in mn schuur en kan daar nog wel even verder ik vind t wel leuk om n beetje te verbuowen t zijn meestel ook geen grote klussen en ik heb een maat van me die n eigen motorsloperij hebt dus je ziet wel eens wat liggen je moet toch bezig blijven toch en nu rij ik op de kawa dus altijd een motor waar je mee kan rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan