einddemper xt600e? ik ben er nog steeds niet uit

marvin

MF'er
13 mrt 2004
155
0
purmerend
laser demper komt tegen de remklauw, welke dempers heb je alemaal nog meer voor de xt en wat moet er dan nog meer gebeuren betreft afstelling enzo???
ben op zoek naar een demper met een mooi HARD geluid.
alvast bedankt van marvin

Hoe hoog zit je remklauw dan wel niet ?(of hoe laag je uitlaat :P )
Gooi er eens een Leovince X3 open pijp op... moet er ook voor een XT600 zijn. Is een slip-on demper, dus je kan je bocht eventueel erop laten zitten als het alleen maar gaat om hard geluid. Heb zelf de X3 F.I.M. demper (zit tussen origineel en open in)

kijk hier heb ik tenminste wat aan, leovince x3 demper is besteld.
moet ik dan ook nog andere sproeiertjes enzo gaan halen??

Zo je bent wel snel met bestellen, niet andere uitlaten gekeken ?
Welke heb je besteld? legaal, fim of open ? Mij werd verteld dat ik alleen andere sproeiers nodig had als ik ook een andere bocht zou gebruiken.

Maar ik gooi m'n motor deze zomer wel op een testbank, kijken hoe hij ervoor staat en wat de lucht/brandstof ratio is. In elk geval rijd ie niet slecht. Wat krachtiger dan met de originele demper, geluid is 10x beter en sneller op topsnelheid. Laat je een foto zien als ie erop zit?

Inderdaad. Ik rijd nu met een Rombo demper. Echt heerlijk hard en mooi geluid. Voor een zacht prijsje van 150 euro nieuw. Netjes in edelstaal enzo. Ik ben helemaal tevreden, en ik heb nog niks aan m'n sproeiertjes gedaan, hij loopt nog net zo goed. Ik regel binnenkort wel een foto, want het is echt 10x beter dan die smerige originele demper.
Mzzl Nelis

open, ik heb nog niks gehoord maar dat zal wel zijn omdat het zondag is. weet iemand nog een site waar ik dempers kan kijken?? kan aleen maar laser dempers vinden voor de rest.

p.s foto!!! :9

Alle mogelijke bochten en einddempers op een rijtje:
http://www.xt600.de/xt_werkstatt/+special/-special-auspuff/index.htm
(wel in het germaans).

Zelf heb ik een open Laser Pro-Duro en men kan me drie blokken verderop aan horen komen. Voordeel is dat de touristen allemaal aan de kant gaan. Sinds kort toch maar een db killertje erin als ik in de stad rij want het was toch wel erg aso. Uitlaat tegen de remschijf? Nog geen last van gehad, maarja ik spring dan ook alleen maar over drempels heen.

Zo ziet mijn beestje er nu uit met z'n nieuwe aanwinst:

DSCN2630klein.JPG

Doordat die originele uitlaat weg is kun je ineens onder de kont doorkijken waardoor hij ineens veel hoger lijkt...

:X fuck, hoe resize je zoiets :X -> paint dus |(

Laatst bewerkt:
netjes man mooie demper.
hoe komt die modder op nou op je kenteken :+

had ik nou maar me best gedaan met duits op school.

Zo ziet mijn beestje er nu uit met z'n nieuwe aanwinst:

(Afbeelding)

Doordat die originele uitlaat weg is kun je ineens onder de kont doorkijken waardoor hij ineens veel hoger lijkt...

:X fuck, hoe resize je zoiets :X -> paint dus |(

Wat dacht je van photo editor die bij M$ office xxxx geleverd is word standaard niet geinstalleerd bij een aantal versie's maak kan je altjd toevoegen achteraf....
heb dan meer mogelijkheden zonder te verzanden in SW als Photoshop

Hier heb je foto's van de X3 op een TTR600, de mooiere/krachtigere broer van de XT600.

DSCF0006.jpg

DSCF0010.jpg

Ik heb 'm dus onder een Suzuki zitten...

het word nog ff wachten.
net een boete van 270 euro binnen gehad. 110 gelukkig na correctie waar je 60 mag
fucking kutje.
later van marvin

Terug
Bovenaan Onderaan