Einde 25 KW, hoe lang moeten jullie nog ?

gix-addict

MF veteraan
26 dec 2003
21.158
704
Mijn 25 kw periode zit erop.
Dus wie er nog een GS500e met 25 kw op kenteken wilt kopen ;)
Nu wacht er een gsx-r1100.
Kan niet wachten op de zomer :Y
Hoe lang zitten jullie nog aan de 25 KW ??
full

Groeten John
 
Gefeliciteerd!
Kijk je een beetje uit, met ineens ruim 100 PK meer in hand ;)

Ja ik kijk wel uit :)
Rij wel vaker op zware motoren maar nu mag ik officieel ;)
En het begrenzingssetje was er al een tijdje uit O-)
Maar zal in het begin wel ff wennen zijn zo'n 1100.
Op het gemakje opbouwen he :)
Gelukkig is ze wel makkelijk te berijden

Groeten John
 
Al weer ruim een half jaar ervan af *O*

Meteen een 1100 :? Doe maar gek :P ;)
Ja deze 1100 heeft 143 pk, koop je een nieuwe 600 dan zit je ook tegen de 130 pk met veel minder kilo's.
En ik ben nog al redelijk lang (2.00 m) dus moest wel een beetje een grote motor :Y
 
22-09... Dus nog heel wat dagen af te tellen voor mij -O- . Volgende fietsje ben ik al wel een beetje naar aan het kijken, deze zomer komt m'n huidige fietsje (XJ600N) te koop. 25kw op kenteken! Dus eventuele liefhebbers kunnen alvast een optie nemen 8-) .

Het gaat om deze:

full


Gaat alleen pas weg rond aug/sept :P
 
11 aug. van dit jaar, dan rij ik 's ochtends met een zx6r de garage uit als het ff meezit :)
 
Dit is de gs die nu te koop staat.
Staat nog niet in het te koop topic want moet nog betere foto's maken.
Hier alvast een voorproefje op al dat moois wat men kan kopen ;)
full

Hier op de foto lijkt het meer roze dan rood maar hij is in de orginele kleur rood, komt hier door de zon

Groeten John
 
Hé dan zijn wel bijna gelijktijdig verlost van de 25 kw regeling, ik moet nog tot 2 maart DIT JAAR. Is wel leuk om naar uit te kijken maar de dag zelf is natuurlijk helemaal top!! *O* *O*

Jippieeeeeeee *O*

Begrenzing eruit, dynokitje erin icm open luchtfilter....wrammmmmmm
 
Ben er ook weer bijna een half jaar vanaf, maar om nou te zeggen dat het veel leuker wordt, rijden met 25kW was ook lekker :Y
 
Ben er ook weer bijna een half jaar vanaf, maar om nou te zeggen dat het veel leuker wordt, rijden met 25kW was ook lekker :Y

Ik vermaak me ook prima met 25 kw hoor. Alleen in sommige gevallen wat meer power mag wel. Ik ben er klaar voor *D
 
ik moet nog tot december dit jaar maar misschien ga ik me rbw tussendoor nog wel halen zodat ik eerder vol vermogen mag
 
ik moet nog tot december dit jaar maar misschien ga ik me rbw tussendoor nog wel halen zodat ik eerder vol vermogen mag

Kan je niet wachten :P
Is toch hardstikke duur man, overnieuw examen doen. En wat als je niet slaagt? Weg geld!

Gewoon lekker die periode uitzitten. Je wordt er niet minder van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan