einde Buell, bron MCN

Goeie vraag. Zo lang Buell HD motorblokken blijft gebruiken wel, denk ik......

Zou volgens mij niet zo slecht zijn, als Buell niet meer met handen en voeten vast zit aan een fabrikant als HD.
Aan de andere kant: is dat HD blok niet "de" reden voor veel Buell klanten om juist die fiets te kopen?

Voor mij niet. Was/ben verliefd op de fiets zelf en toevallig zit er een hd blok in. Kan ook voor menig mens de reden zijn om juist geen buell te kopen!
 
Aan de andere kant: is dat HD blok niet "de" reden voor veel Buell klanten om juist die fiets te kopen?

dat is een dilemma,

en veel mensen begijpen dan Buell ook niet toen ze met een rotax blok kwamen,

ik zeg, als hij in 2002 al geld had gekregen voor een knap blok, had het toen al gebeurd


zijn doel en passie zijn echte wereld motoren, lekker rijden, goede stuur eigenschappen ,
en koppel waar je het nodig hebt.

ff een weetje; Erik buell heeft het V-rod blok ontworpen, was te zwaar voor de buell
 
dat is een dilemma,

en veel mensen begijpen dan Buell ook niet toen ze met een rotax blok kwamen,

ik zeg, als hij in 2002 al geld had gekregen voor een knap blok, had het toen al gebeurd


zijn doel en passie zijn echte wereld motoren, lekker rijden, goede stuur eigenschappen ,
en koppel waar je het nodig hebt.

ff een weetje; Erik buell heeft het V-rod blok ontworpen, was te zwaar voor de buell

En dat is dan ook meteen de lelijkste Harley.
 
Ha ha _O-

Maar wel typisch dat hij een blok ontwerpt, wat vervolgens gewoon niet in zijn eigen fiets past :?


Ja, dat kan denk ook alleen een man bedenken....maar das weer een andere discussie.

*offtopicmodus on

Even over een ander merk, hoe vind je deze?
Heb de Wakan live mogen aanschouwen en sjongejonge wat een geluid! Het is dat ik geen man ben, maar anders had er iets 'dwars' gezeten.

*offtopicmodus off
 
Ja, dat kan denk ook alleen een man bedenken....maar das weer een andere discussie.

*offtopicmodus on

Even over een ander merk, hoe vind je deze?
Heb de Wakan live mogen aanschouwen en sjongejonge wat een geluid! Het is dat ik geen man ben, maar anders had er iets 'dwars' gezeten.

*offtopicmodus off



gg

ik zeg nix..

( kan er elke dag even naar kijken en aaien )
 
Ja, dat kan denk ook alleen een man bedenken....maar das weer een andere discussie.

*offtopicmodus on

Even over een ander merk, hoe vind je deze?
Heb de Wakan live mogen aanschouwen en sjongejonge wat een geluid! Het is dat ik geen man ben, maar anders had er iets 'dwars' gezeten.

*offtopicmodus off
kende ik niet nu wel , ziet er wel mooi uit eigenlijk .

gr driver
 
En dat is dan ook meteen de lelijkste Harley.

Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen....

Ik vond met name die eerste versie (de zilverkleurige) mooi vormgegeven. De night train versie vind ik ook mooi.




Voor een Harley dan wel weer......
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen....

Ik vond met name die eerste versie (de zilverkleurige) mooi vormgegeven. De night train versie vind ik ook mooi.




Voor een Harley dan wel weer......

Goed verwoord ;)

En weer ontopic mensen.

Ben wel benieuwd hoe het zal gaan lopen met Buell (en de andere merken MV Agusta en Morini).

Ik hoor mezelf een maandje terug nog zeggen: HD koopt morini ook wel even op. Toch even net anders gelopen :X
 
BPM wordt nog altijd over de nieuwprijs in nederland berekend. dus dat is nog steeds enkele duizenden euros Daarnaast komt hij niet vanzelf naar nederland......


Maar erg dat het er zo aan toe gaat bij de dealers en dan vragen ze zich af waarom mensen geen buell kopen als ze ze zo afprijzen en dus na 1 jaar of 2 jaar jouw nieuwgekochte motor 33% minder waard is alleen omdat hij al voor die prijs bij een dealer staat met 2 jaar garantie (Central Harley Davidson doet net zo hard mee met 33% korting op demo modellen !)
 
Ja, dat kan denk ook alleen een man bedenken....maar das weer een andere discussie.

*offtopicmodus on

Even over een ander merk, hoe vind je deze?
Heb de Wakan live mogen aanschouwen en sjongejonge wat een geluid! Het is dat ik geen man ben, maar anders had er iets 'dwars' gezeten.

*offtopicmodus off


Wakans zijn naar mijn mening echt :9~ alleen het prijskaartje word je niet al te vrolijk van.
 
als die prijzen ook in nederland aangehouden worden, ga ik er gelijk 2 halen :Y

5000 dollar is nu iets minder dan 3500 euro. beetje bpm en invoerrechten en je hebt een fiets voor zeg 5000 euro :) das nie duur.


in de states is het echt " fire sale "
of wel dikke uit verkoop, heel jammer eigenlijk
gerucht gaat dat harley in de states heeft bevolen dat alle buell's voor het einde van het jaar uit de showroom moeten, en de dealers daarvoor een vrijbrief heeft gegeven voor netto / lager dan inkoop prijzen ( ik heb al 1125's gezien voor $ 3995 )

in voeren heeft alleen maar zin als je goed de weg weet en de duurdere keuring voor lief neemt,
voor zo ver ik weet worden en geen cvo / goedkeurings papieren vrij gegeven voor parallel ingevoerde buell's / hd's


maar HD benelux gaat gewoon door met Buell, promoten ondersteunen en marketing.
zeker tot einde 2010 :}

en dan, ik zie al een klein silver randje in de lucht,
er zijn al diverse dikke portemonee's die intresse hebben getoond in Buell
dat is niet het probleem,

probleem is dat naast de buell fabriek er eigenlijk nix buell is,
de motorblokken xb, marketing, distributie, verkoop, facturering, verkoop onderdelen, onderhoud
allemaal harley is
HD voelt er niets voor om vreemden hier in te laten mee kijken ( denk even aan de uitlees- reflash apparatuur, deze zijn naast buell ook voor alle harleys te gebruiken )

maar zo als ik al zei, de dikke dame heeft nog niet gezongen

Buell linked to takeover bid

er zijn echt gegadigden genoeg die staan te springen om het merk over te nemen
 
Laatst bewerkt:
Tsjah of je verkoopt hem voor een zacht prijsje aan mij ;) Hoef je je daar allemaal geen zorgen over te maken. Doe ik dat wel met veel plezier :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan