Einde E10 in zicht?

Het lijkt wel of onze overheden een nieuwe hobby hebben: het maken van domme beslissingen. Telkens worden gemaakte beslissingen getorpedeerd door echte deskundigen. Misschien is het handig om die mensen te raadplegen voor die beslissingen worden genomen.
 
Tja, voorlopig tellen we al dat 'bioethanol' wel bij ons aandeel groene energie in onze totale energiebehoefte... En zelfs met het verbranden van prima voedselgewassen en oerbossen komen we nog aan een schandalig laag percentage.
 
Het lijkt wel of onze overheden een nieuwe hobby hebben: het maken van domme beslissingen. Telkens worden gemaakte beslissingen getorpedeerd door echte deskundigen. Misschien is het handig om die mensen te raadplegen voor die beslissingen worden genomen.
Tja je moet tegenwoordig de cursus mooi ouwehoeren, niks presteren.en er mee wegkomen gevolgd hebben, zie ik op mijn werk ook oja en vooral de blije eikel uithangen
 
Laatst bewerkt:
Dus als het allemaal goed begrijp...................... Al met al is de som voor de totale CO2-uitstoot negatief.
Dat krijg je als niet de wetenschap maar het onderbuik-gevoel van onze linkse medemens de richting bepaalt.

Wat een droefenis!
Als laatste wil ik (maar ook velen met mij) die bio-ethanol niet eens in de tank.
 
Hahahaha _O-
nederland wordt steeds erger , maar een E10 verbod ben ik zeker voor , Stuk beter voor onze motoren en auto's .
Laat die bio ethanol lekker in kachel's branden ofzo , niet in motoren .
 
In het artikel gaat het voornamelijk over (palm)olie, waarvoor regenwoud gekapt wordt. Dat wordt gebruikt voor Bio-diesel, maar er wordt geen ethanol van gemaakt. Ethanol wordt van suiker gemaakt.
 
Ik vind het artikel opportunistisch, bladvulling.
 
In het artikel gaat het voornamelijk over (palm)olie, waarvoor regenwoud gekapt wordt.
Dat wordt gebruikt voor Bio-diesel, maar er wordt geen ethanol van gemaakt. Ethanol wordt van suiker gemaakt.
......of die bio-zooi nu gemaakt wordt van palm-olie of van suikerriet, maakt mij weinig uit. Hoe dan ook wordt er veel oerwoud voor verwoest. :X
Wat mij betreft stoppen met deze linkse milieu-flauwekul! Mijn motor houdt er niet van en z'n baasje ook niet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan