einde voorkruipen bij verkeerslichten?

Misschien stond dit nog niet zo letterlijk in de wet beschreven.
:^

Daarom kon oom agent het niet zo goed bekeuren.
Maar omdat het een van de grootste ergenissen is in het verkeer (als ik me niet vergis) hebben ze het gewoon even duidelijk opgeschreven en een bedrag aan gehangen zodat het wat makkelijker beboeten wordt voor oom agent.

En denk als je een goede agent heb dat die het niet erg vindt als je het met de motor doet.
Gaat ook meer om de koekblikkers
 
als er een politiewagen staat vooraan het stoplicht, zou je dan ook voor kruipen?
Ja tuurlijk en gelijk zijn spiegel eraf trappen, krassen op de auto maken en natuurlijk zijn banden lek steken want dat is allemaal stoer :+

Maar zonder gekheid, ik zou in ieder geval dan gaan voorkruipen.
Heb een hekel aan dat schijheilige gedoe op zo'n moment ;)
 
als er een politiewagen staat vooraan het stoplicht, zou je dan ook voor kruipen?

Twee keer dezelfde situatie:

Stond een politiebusje vooraan, en ik kruip er gewoon tussendoor. Voor de zekerheid niet over de dubbele belijning bij het verkeerslicht gereden O-) , zover ik weet is dat verboden.

"Het is toch niet verboden? Dan doe ik het toch :Y"

Geen commentaar gehad, en nog geen fanmail.

.


Nu ik het zo lees, waar gaat dit eigenlijk over? Het ging toch over uitvoegen op de snelweg, rijtje mensen inhalen en dan weer invoegen, en niet over het voorkruipen bij het verkeerslicht? Maar goed.
 
als er een politiewagen staat vooraan het stoplicht, zou je dan ook voor kruipen?

Aantal keer gedaan, wordt niks tegen gedaan. Ook 2 banen voor recht door daar de linker van nemen om nog 1 baan op te schuiven voor links om links af te slaan die op rood staat. Recht door op groen. en precies op het moment dat je voor de politie komt, groen licht en gaan...
Ook toen kon ik gewoon doorrijden.
 
Nu ik het zo lees, waar gaat dit eigenlijk over? Het ging toch over uitvoegen op de snelweg, rijtje mensen inhalen en dan weer invoegen, en niet over het voorkruipen bij het verkeerslicht? Maar goed.


:? TOPICTITEL :"EINDE VOORKRUIPEN BIJ VERKEERSLICHTEN?"..... wat dacht jij dan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan