Einde winterslaap

Catmaniac

MF'er
16 jan 2002
47
0
Zutphen
Het einde van de winterslaap is in zicht... pfffftt... gelukkig!!

Het lijkt me namelijk leuk om weer eens op DE fiets te stappen met een groep mensen. Ik kom zelf uit Zutfun en ik merk/lees dat er nogal wat volluk (uit de buurt van) Zutfun komt, dus dat moet goed komen! Iedereen die van verder komt is natuurlijk ook welkom, leren we meteen andere dialecten spreken ;) .

Liefst wel in de plastic-cultuur blijven (sorry, ik kan er ook nix aan doen...)
 
Ik heb plastic zijkappen op mijn BMW. Goed genoeg? Kom wel uit Zutphen...
 
Plastic kuip. Woon in Goor, maar werk in Lochem. Ben inmiddels ontwaakt uit mijn korte winterslaap en ben weer volop aan het rijden.
 
Yes, vandaag weer :] !! (ja, ik was die idioot op die rare bandit rondom apeldoorn) Kleine winterslaap gehad dit jaar, maar 2 maanden...
 
Zijn nieuwe MF\'ers ook welkom? ;) Zo ja, waar, wanneer, etc. ??? :]
Winterslaap my ass ;)
 
Winter:

1. Het koude jaargetijde, op het noordelijk halfrond van omstreeks 21 DECEMBER tot omstreeks 21 MAART.

2. Winters weer: SNEEUW en VORST

3. OPZWELLING van handen en voeten door KOUDE

EHHMMM....doe mij maar ZON, en een beetje ZON, en als er nog wat ZON is, doe mij ook wat!!!
 
Winter:

1. Het koude jaargetijde, op het noordelijk halfrond van omstreeks 21 DECEMBER tot omstreeks 21 MAART.

lees: van einde zomer tot begin zomer

2. Winters weer: SNEEUW en VORST

lees: guur, nat en wind. we leven in holland... brrr

3. OPZWELLING van handen en voeten door KOUDE

oh.., was al bang dat ik last kreeg van likdoorns

EHHMMM....doe mij maar ZON, en een beetje ZON, en als er nog wat ZON is, doe mij ook wat!!!

toch de antillen maar weer in pikken en assen daar na bouwen?
 
heee jooo winterslaap ken ik niet ben vorige week ook nog een stukkie wezen rijden met de kneecaps uit zutphen!!!!!! was wel koud!!! maar wel genoten :]
 
Zijn nieuwe MF\'ers ook welkom? ;) Zo ja, waar, wanneer, etc. ??? :]
Winterslaap my ass ;)


Waarom zou je niet mee mogen rijden??

Mijn fiets staat tijdelijk bij de garage voor een opknapbeurt vanwege een schuivertje van afgelopen zondag :(

Als ik hem weer terug heb, meld ik me weer zodat we kunnen gaan rijden!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan