Einde winterstop?

1 mrt 2009
47
0
Nederland
Het is vandaag 1 Maart. Ik had geloof ik gelezen, dat 1 Maart de winterstop voor verzekeringen eindigt. (Of voor die verzekeringsmaatschapij) Is dit waar? Is dat waarom ik zou veel motoren op de weg zie?
 
Dan moet beter kijken... ik zie danwel bijna elke dag hoor ik de buurman rijden... op zijn bmw k75....
 
Hmmm gegoogled. (Had ik moeten doen voor het topic openen :| ) En ik heb dus begrepen dat bij de meesten 1 Maart de winterstop eindigd? Dus mijn vraag dan maar: Wie heeft vandaag de motor voor het eerst uit stal gehaald, en eindje geknalt?
 
pff gewoon elke dag rijden, we hebben geen winter dus waarom stoppen.
en het is idd wat drukker, wel eens van de motorbeurs gehoord ? ;)
 
:| Moet ik erbij zeggen dat ik alleen provinciale op de bromfiets rijd :) Ik woon in Gelderland, daar kun je mooi rijden...

Nee maar sommige hebben winterstop op de verzekering genomen, omdat dat een korting oplevert of iets dergelijks... Dat is dus mijn vraag :)
 
Laatst bewerkt:
Dat is vervelend :( Ik word dat ook omdat ik helemaal geen motor heb. Behalve en brommert als vervoer :) Mwah, beter dan niks.

Wie o wie kan mij vraag toch beantwoorden.
 
Laatst bewerkt:
Dat is vervelend :( Ik word dat ook omdat ik helemaal geen motor heb. Behalve en brommert als vervoer :) Mwah, beter dan niks.

Wie o wie kan mij vraag toch beantwoorden.

normaal gezien kan men toch op elk moment je verzekering schorsen ?? ( in belgie althans .. )

dit is de 2de maal dat ik mijn verzekering schors in afwachting van mijn nieuwe motor ..
1ste keer is omdat ik stukken had met mijn motor , en is toen voor 1 maand geschorst geweest .. , je verzekering wordt gewoon verzet .

iedereen kiest dus voor jezelf wanneer men terug de verzekering laat lopen .

grtz
 
Hmmm misschien? Maar ik zie anders nooit motoren. Geen enkele.

...kom eens de A12 berijden door de weeks ....tussen 06:00/08:30....Utrecht /Den Haag.....
Ik ben in 1994 woon-werk Den Haag gaan doen, en het aanbod aan motoren is behoorlijk toegenomen.

Winterstop ken ik gelukkig niet.

:)
Maar er zijn verschillende data.
Je hebt zelfs verzekeringen met een variabele winterstop.
Je zal per verzekering moeten informeren.
 
Vandaag weer lekker een stukkie gereden :]
(Ben een echte mooi weer rijder :P )

Maar wel het hele jaar de brommert in de verzekering.
Op een mooie winterdag kunnen rijden is me wel een paar
tientjes waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan