Einde WSB?

Hoe zit het eigenlijk met Michelin en Dunlop? er was sprake dat ze de race in Brands al zouden boycotten. Dit zou op het laatste moment voorkomen zijn. Gaat dit nu vanaf assen gebeuren??
 
Och de heren Flammini doen hun uiterste best om het WSBK om zeep te helpen stelletje rukkers :r :r :r
Net nu het met de op hande zijnde introducties van de nieuwe ZX10R en opvolger van de Fireblade weer interessant dreigde worden.
Jammer want zeker met een goed nieuw regelement had het weer de mogelijkheid om heel mooi te worden. Ik vrees dat ik niet meer naar Assen hoef de komende jaren om het WSBK te gaan bekijken iets wat ik sinds '93 wel steeds gedaan heb ;(
 
Ik vind het wel heel erg stil in de hoek van de fabrikanten.Als ik me niet vergis hebben ze nog steeds niet officieel bekend gemaakt dat ze zich terug trekken voor 2004.
Het is ook heel stil rondom de rijders en hun toekomst terwijl het hele contracten-circus nu zo zoetjes aan los barst.
Wellicht dat de fabrikanten gewoon een hele grote bek hebben opgezet (zal wel met geld te maken hebben) en dat het zo`n vaart allemaal niet zal lopen :?
 
mijn god zeg, en in je profiel staat nog wel dat je student bent.

eerst maar ff een LOItje nederlands? |(


Ik had al zo'n vermoeden dat het onderwijs in Nederland er slecht aan toe was...maar als ik deze teks lees die, notabene door een student, wordt neer gezet dan weet ik het zeker....!!!
 
Och de heren Flammini doen hun uiterste best om het WSBK om zeep te helpen stelletje rukkers :r :r :r
Net nu het met de op hande zijnde introducties van de nieuwe ZX10R en opvolger van de Fireblade weer interessant dreigde worden.
Jammer want zeker met een goed nieuw regelement had het weer de mogelijkheid om heel mooi te worden. Ik vrees dat ik niet meer naar Assen hoef de komende jaren om het WSBK te gaan bekijken iets wat ik sinds '93 wel steeds gedaan heb ;(
Het gaat nou toch de Ducati club race heten.

of nieuw regelement: japbikes moeten verplicht een parachute achter zich aan slepen
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan