Eindelijk adsl

Iceman

MF veteraan
11 okt 2001
1.191
74
Leusden
pfff heb effe geduurd.
Maar toch met 7 weken adsl geleverd door kpn.
En nu maar downen :} :}
Nu nog beter weer dan gaat de DUC uit de huiskamer })
 
En ik zeg mijn abo morgen op.

Te duur en te traag vergeleken met Chello.

En ik krijg korting bij Chello als ik kan aantonen dat ik mijn ADSL heb opgezegd.
 
Heb het sinds een week, maar ben er niet echt tevreden over. Soms doet ie het goed en soms zo traag als strond door een trechter :(
 
Chello Nijmegen, 187 Kbyte downstream en 15 Kbyte upstream, \'vast\' ip en \'ongelimiteerd\'
 
En als ons huis in Leersum doorgaat, ik ook geen ADSL meer ( ben er wel tevreden over ). Ik las ergens dat Wanadoo meest van de tijd sneller is dan ADSL, iemand ervaring daarmee ( kabel heb ik daar wel )

hehe dat is dus onzin. Gewone wanadoo kabel is retetraag (in utrecht haal je 2kb/s) en verder biedt Wanadoo ADSL aan via MxStream, even snel als elke andere mXstreamprovider.
 
Moet zeggen dat ik absoluut geen ervaring heb met ADSL. Dingen die ik er over hoor zijn ook erg verschillend. Bij de 1 is het supersnel en de ander had liever z\'n analoge modempje gehouden. Ach, is hetzelfde als met de kabel.
 
Heb ADSL bij XS4ALL, ben er tevreden over. Heel soms problemen met inloggen, verder heb ik eigenlijk altijd wel m\'n 50/55 KByte downstream..
 
Moet zeggen dat ik absoluut geen ervaring heb met ADSL. Dingen die ik er over hoor zijn ook erg verschillend. Bij de 1 is het supersnel en de ander had liever z\'n analoge modempje gehouden. Ach, is hetzelfde als met de kabel.

Mensen die liever een analoge lijn terug willen ipv een ADSL verbinding zijn OF a-technisch met computers, of ze wonen TE ver van de centrale af waardoor het signaal te zwak is. Max. afstand is zo rond de 3 a 4km. Mazzel dat ik nog geen 100 meter van de centrale woon.
 
Ben net weg bij &$%& KPN...

MXstream is prima, gun KPN alleen geen cent meer...

botte lui, stuur je ze een brief dat je per 1 februari de boel wil afsluiten, doen ze het direct
(en een maand te vroeg)

;( :)
 
ik hier in Belgie met telenet kabel:

4096 Kbps downstream (ja, juist 4096)
128 Kbps upstream

Is tot hier toe bij de snelste van Europa :}

En dit unlimited voor maar 41.95 euro per maand. :)
 
Laatst bewerkt:
ik hier in Belgie met telenet kabel:

4096 Kbps downstream (ja, juist 4096)
128 Kbps upstream

Is tot hier toe bij de snelste van Europa :}

En dit unlimited voor maar 41.95 euro per maand. :)

Enige nadeel is dat het kabel is, en je je verbinding met vele andere gebruikers deelt, dus die 4Mbit haal je nooit, en de upstream is niet de hoogste ;) Hier met kabel kan het zelfs nog hoger.... en wat betreft ADSL hier in nederland 7800Kbps down en 512 upstream }) (niet bij KPN though) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan