eindelijk (bijna) klaar; mijn suzuki marauder!!

Hoi

Ik wil graag weten waar je die forward controls vandaan hebt gehaald en wat ze gekost hebben!?
Ben er naar op zoek maar kan gèèn vinden die ik mooi vind,tot ik de jouwe zag.
Zijn echt mooi !!!
 
@Marauder73

Ken een jongen die maakt die zelf, heb zelf een paar, vind ze nog altijd de mooiste.

Heb nu WEL foto's maar zijn te groot, kan je wel een paar foto's mailen.
 
lijkt op die van mij
full
 
Beter! Ziet er wel goed uit! Ik zal zodra ik op m`n eigen peecee zit, wel ff een foto van mijn schatje d`r op zetten.
Al moet ik wel zeggen, dat ik `m grotendeels zo gekocht heb... Ik kan dus niet opscheppen dat ik `m zelf verbouwd heb.

Ben je trouwens naat `t maraudertreffen in Heerlen geweest? (27-28-29 april, ik niet, moest werken GVD!)
 
hallo

ik wou graag weten waar u die kleine knipper lichtjes heeft gekocht?

en als je het zo op de oude bevestiging kunt zetten?

groeten john
 
Ik ben zelf ook de gelukkige eigenaar van een Marauder uit '97.
Ik heb hem nu twee jaar en bevalt nog steeds prima, ik heb dezelfde "niet zo mooie" kapjes, maar inmiddels wel een breed stuur, alien koplampje, Supertrapp uitlaten, knippers in het stuur. Ik had een sidemount, maar die is er af evenals het korte kleine achterspatbord. Dit was toch erg lastig met regen en dat doet het hier nogal vaak. Verder ze ik hier prachtige fietsen voorbij komen.'
En die deuk is er prachtig uitgehaald.

René
 
Ik zie dat hier veel mensen reageren die gek zijn van suzuki marauder motoren.

Is er wellicht ook iemand die nog interesse heeft in een marauder? Ik wil een nieuwe motor gaan kopen maar ik vind het zonde om de marauder dan in een hoekje weg te laten kwijnen.

Je kunt me mailen op timbijl_88@hotmail.com wanneer dit zo is. Dan stuur ik je foto's en info e.d.

Groetjes,

Tim
 
Terug
Bovenaan Onderaan