eindelijk (bijna) klaar; mijn suzuki marauder!!

dr. Bral,

aangezien ik jouw mening nogal hoog acht :r , wil ik je even vragen welke "gefreesde" plaat bedoel je precies. :(

Deze denk ik:

full
 
nou swagman laat eens een plaatje zien van jou marauder!!



kleinere koplamp is mischien wel een idee (daarom graag een foto van jou marauder)

Hier een plaatje van een voorbeeld met losse risers,breder stuur en kleine koplampjes! ...(sorry voor de slechte kwaliteit van de foto !),mischien heb je er wat aan !?
full
 
Zodra ik een deugdelijk toestel heb c.q. wat beter overweg kan met pc e.d. zal ik mijn eigen bike laten zien.

Heb nu even een foto geleend van die deksel welke ik erop heb staan, gekocht in Duitsland bij C&C

[imgat]

Bijlage: deksel.jpg
 
Nee, dr. Bral, je bent niet de enige.
O ja, wat die mening van uwes betreft; ben toch nog altijd "stik jaloers" op die mooie fiets van jou, vind dat heel chic; inclusief die tas. Jammer dat je zo "noord-oostelijk" woont.
Maar, zoals zo vaak in het leven, we moeten roeien met de riemen welke we hebben :W :W
 
Nee, dr. Bral, je bent niet de enige.
O ja, wat die mening van uwes betreft; ben toch nog altijd "stik jaloers" op die mooie fiets van jou, vind dat heel chic; inclusief die tas. Jammer dat je zo "noord-oostelijk" woont.
Maar, zoals zo vaak in het leven, we moeten roeien met de riemen welke we hebben :W :W


.......... ahhh, heerlijk hè? Die lentekriebels........ hier bloeit iets leuks, mannen.
:Y
 
Haha :} :}

Zo ver wil ik echt niet gaan, och stel je voor dr. Bral gaat zijn HD inruilen voor een Soes, of wil ruilen :X :X

Nee, heb gewoon een zwak voor HD, zie hier zoveel mooie exemplaren voorbij gaan, zoals die van dr. Bral en Oerman (zeker niet vergeten!!), maar mijn financiële riemen zijn niet zo lang c.q. mijn prioriteiten liggen elders.
Keuzes maken, heet dat. Moeder de vrouw maakt mee de keuzes :Y :Y

De bijdrages van dr. Bral vind ik vaak super, herken er veel van...... *O*
 
mijn marauder komt ook uit 1999, dus waar het aan ligt waarom ik dat afdek kapje wel heb en jij niet, geen idee. De meeste marauders hebben wel het betreffende kapje.

ik stoor me er in ieder geval niet echt aan, maar mischien dat het inderdaad wel mooier is als er een ander kapje op zit. Het kapje is op e-bay lijkt me trouwens van aluminium en dat past ook niet echt bij het chroom (kijk maar naar mijn forward controls...)

mijn eerste prioriteit ligt toch bij mijn wielen want die zien er toch echt wat minder uit vergeleken met de rest.Dit komt doordat de blanke lak wat witte streepjes/plekjes begint te vertonen.

Is het eigenlijk mogelijk om de wielen te laten stralen en dan weer met blankelak te laten spuiten zodat ze er gewoon weer als nieuw uitzien of moet je ze echt met de hand gaan schuren. polijsten is geen optie want ik kan het achterwiel moeilijk poetsen/bijhouden aan de ketting-kant want daar kan ik slecht bij.

Word waarschijnlijk toch zwart, maar ik twijfel toch nog wel een beetje.Ik had gehoopt op internet iemand te vinden die het al eens had gedaan maar helaas nog geen voorbeelden gezien behalve de photoshop versies dan
 
Leon-mbbg.jpg


deze is de mijne van 1999, open pijpen, ander zadel
ondertussen ook het breder stuur en triple headlights

het plaatje/kaapje dat je bedoeld zit aan de andere zijde van de motor....
 
kapje zit dus niet aan de ander kant van de motor! alleen heb jij ander uitlaten waardoor het kapje komt te vervallen.

ziet er verder goed uit! alleen een extra koplamp set vind ik een beetje voor bejaarden, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
 
kapje zit dus niet aan de ander kant van de motor! alleen heb jij ander uitlaten waardoor het kapje komt te vervallen.

ziet er verder goed uit! alleen een extra koplamp set vind ik een beetje voor bejaarden, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk

Bij mij zit het kapje dus ook aan de andere kant!....dit zijn de zelfde uitlaten als die ik heb ,dus daar zal het dan wel aan liggen!
 
ff voor de duidelijkheid...

kapje zit aan allebei de kanten van mijn motor (als je goed kijkt op de eerste foto's kun je dit ook zien)

dus aan allebei de kanten even mooi of lelijk
 
Best mooi trouwens zo'n wat kleinere koplamp. hierdoor lijkt de rest wat dikker. was het niet lastig met de bedrading, want er zit het een en ander aan stekkers in de originele koplamp
 
aaaaacccchhhhh aan beide zijden....heu bij mij dus maar aan één kant...
|( |(

8-)

ps : de boom is afgetakt om de koplamp van stroom te voorzien en mooi weg gewerkt onder de tank..

ps2 : de kilometerteller zit ook anders..voor het stuur in plaats van erna...
 
Terug
Bovenaan Onderaan